Inloggningsproblem!
Kerstina-61 har inloggningsproblem och har så haft i flera dagar.
Hon fyller i sinn användarnamn och lösenord men får felmeddelande:
"Inloggningen misslyckades".
Eftersom hon endast har en dator provade jag att logga in som henne via min dator som jag vet fungerar men jag får samma felmeddelande.
Det har således ingenting med klienter eller Webbläsare att göra.
Kan Ni kontrollera hennes konto kanske hennes lösenord kan återställas eller blankas ut så att hon kan ange ett nytt PW?
Om ni sätter nytt lösenord till henne meddela det via PM till mig eftersom hon själv inte kan kommunicera med er.
//Hellas
Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/
Det är redan rapporterat, fast det jag fick höra var att hon inte fick något meddelande om att inloggningen misslyckades, utan att det inte hände någonting? Får hon den rutan så är det med största sannolikhet felaktigt lösenord, vilket rent logiskt skulle kunna bero på att hon skickat efter nytt, dvs lösenordet har bytts ut. Problemet bör ju då enbart ligga i att hon inte fått mail om det nya lösenordet, vilket hon sagt att hon inte fått.
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
Jag vet att det redan är rapporterat men hittade inte den tråden och med tanke på att ingenting mer hänt så gör jag en anmälan då jag har behov av min Medarbetare.
Hon får felmeddelande men kanske inte tänkte på att skriva det.
Jag behöver inte få en förklaring på det troliga problemet utan en lösning
.
Men som jag skrev så tror jag också det handlar om hennes konto och lösenord
Eftersom hon uppenbarligen inte får några mail så föreslår jag att det hela hanteras på ett annat sätt.
Gå in och sätt lösenord manuellt åt henne alt. återsätt hennes gamla lösenord om det är möjligt.
Eller ska hon skapa nytt konto istället?
Meddela mig via PM
Tack på förhand
//Hellas
Det är för att jag inte rapporterat här.
Jag frågade specifikt om hon fick meddelandet, och det fick hon inte när problemet uppstod, så det bör ju ha kommit efter hon återställde lösenordet.
Därför tror jag att det egentligen fungerar för henne att logga in nu, bara att hon inte har rätt lösenord, om du förstår vad jag menar?
För jo, jag tycker det är ganska viktigt att all info återges korrekt och så detaljerat som möjligt för att det ska bli så enkelt som möjligt för killarna att lösa det. Handlar det nu enbart om att hon inte fått något mail med det nya lösenordet så är det antagligen betydligt mer lättåtgärdat än om hon "inte kan logga in". 
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Hon får inga mail, det är inte ens säkert att hon har kvar den mailadress som hon angav för många år sedan.
Hon minns inte vilken mailadress det var.
Hur går ni vidare, som sagt, jag är inte intresserad av vad eller varför det ännu inte fungerar, jag vill bara veta vad hon ska göra nu.
Öppna nytt konto?
Ge er en ny mailadress?
Eller är det till och med åtgärdat nu när jag skriver det här inlägget?
//Hellas
Okej, det hade hon gärna fått sagt till mig, för till mig sa hon att det var rätt mailadress kopplat till kontot. Men då vet jag, och ska föra det vidare så kan det förhoppningsvis snart vara löst.
Jag kan inte säga mer än det jag har sagt, då jag inte kan göra något åt det. Jag för bara informationen vidare till de som kan, och därför är det viktigt att jag får korrekta uppgifter så att det kan lösas så enkelt som möjligt. Så vad som är felet är högst intressant för att göra en felrapport, då det är skillnad på om det brister någonstans i iFokus funktioner med att skicka ut mail om nytt lösenord, eller om mailet kommer till en e-postadress som kontoinnehavaren inte har kvar för att h*n inte ändrat till sin nya. Och blir inte de uppgifterna korrekta är det svårt att säga vad personen i fråga ska göra.
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Jag vet att man behöver få korrekt information, men just nu är det mest intressanta att se till lösning och inte till vad som sagts/inte sagts.
Tack för hjälpen
//Hellas
Jag kommer meddela så fort jag vet något, om ingen annan hinner före med den biten. 
Mvh Alex
Värd för Ridsport