* SUPPORT * iFokus

* SUPPORT *

Etikettövrigt
Läst 2572 ggr
Michaela-N
2012-03-05 18:36
0

Vart vända sig?

Vart vänder man sig om man blir orättvist behandlad av en Sajtvärd?

Kan man anmäla olämpliga värdar?

Och till hur stor del får värdarna faktiskt bestämma över sina sajter? Är det tillåtet att frysa ute en person från samtliga sajter denne äger utan anledning?

medde
2012-03-05 18:49
0

Det är då bättre att ta kontakt med mig, eftersom det är mig och sajterna jag är värd för du menar.

Du hade skrivförbud på sheltiesajten sedan en lång tid tillbaka. Sedan kom ett pm att du ville ha det upphävt, detta har jag inte hunnit att svara på eftersom vi tar upp saker som detta inom admin. Vidare kommer du in på barnes sajt och avger att beskt inlägg och jag ber dig förklara vad du menar med, allt för att kunna svara på det. Men du svarar inte i tråden och jag då pm:ar dig och skriver att jag undrar vad det var och varför i syftet att reda ut det. Men du tiger och svarar inte på det heller. Då skriver jag till dig att jag har tagit det inlägget enbart som en prvokation mot mig eftersom du är arg på mig, och då för att undanbe mig flera av dessa inlägg så lade jag in skrivförbud på mina sajter. Om du  har då tankar imot det här är det bara att ta kontkat med mig.

Viket jag efterlyste redan i tråd och pm. Jag tycker inte man återger pm för dom är privat, men eftersom jag skrivit detta själv så lägger jag ut en liten del av pm:et till dig" vilket jag frågade dig vad du menade samt skickade pm till dig, för att reda ut frågan vad du menade2

Mvh medde

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Michaela-N
2012-03-05 18:57
0

#1 Du ger dig verkligen inte alltså….

"Hunnit". Jag skickade mitt förra måndagen, en vecka sedan. Jag fick prick 21 minuter på mig att svara, innan jag fick skrivförbud på alla dina sajter. Kom inte och säg att du inte "hunnit", det är ju bara den sämsta bortförklaringen som finns. Då nöjer jag mig hellre med ett rakt "nej"

Är det jag som skriver beskt? Ditt svar lät ju kaxigt på hög nivå! Inte undra på att man inte får ork (eller tid!) att svara på det.

Tycker du inte att man återger PM? Varför gör du det hela tiden då?

Nej, hade jag velat prata med dig hade jag gjort det. Men det har jag ju insett nu att man får bättre svar om man talar med väggen. Nu är jag trött på dig och din attityd och jag ska se om det finns någon annan stans att ta vägen.

medde
2012-03-05 19:06
0

Men om inte tid, men in hit har du tid.

Hunnit. Av anledningar jag varken vill eller kan upplysa om,  Utan enbart att vi tar dessa frågor i admin och sedan får du svar. Det var det svaret du fick.

Men detta anser jag inte hör hemma här på supporten. Så  jag har gett min förklaring till dig både här och i pm. Det som vi skriver nu ser mera ut som "öppna pm" och det hör inte hemma på supporten. Men om du vi ha svar på dina andra frågor hur då ska göra mot mig så helt okey.

Jag har dom pm:en kvar då du skrev om sheltie, skitsajt med mera, så jag ser skrivförbud helt befogat.

Michaela-N
2012-03-05 19:08
0

Just det, dina inlägg hör inte hemma här faktiskt. Nu söker jag annan hjälp eller undrar mest egentligen hur iFokus ställer sig kring ett sånt beteende från någon som faktiskt ska vara Sajtvärd. Jag har inte bett om dina åsikter här för att jag vet att oavsett vad jag skriver här så kommer du alltid ha gensvar och "en annan tolkning". Det är jag trött på nu och jag ber dig sluta skriva i den här tråden för tillfället. Det är inte dina "tankar och funderingar" jag är ute efter just nu. Men om du har någon konstruktiv lösning på hur vi skulle kunna komma överens om alla dessa skrivförbud så är du välkommen att meddela mig

Jag har också kvar dem. Och jag delar gärna med mig av både dina och mina svar om det skulle vara användbart i någon slags utredning för hur pass lämpligt det här egentligen är.

medde
2012-03-05 19:12
0

#4 Det var ju bra att du har det..Samma här. Då slipper vi ord mot ord. Jag tycker bara din ton i denna tråd är ytterst otrevlig. Då jag försökt nå dig via pm. Men du svarde inte på det, då du ville ha detta ute på supporten.

sissie
2012-03-05 19:14
0

Då jag har suttit och sitter i admin för sheltie under lång tid, och även varit med och diskuterat din avstängning från första början, så kan jag meddela att admin var enig om att ni (alltså inte enbart du, då ni var flera) som pratade skit om både sajt och admingruppen. så vi står bakom medde.

Nystartad sajt om jänkare! CoolWrooom!

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg

Michaela-N
2012-03-05 19:15
0

Jag hade gärna kunnat meddela vilka trådar det faktiskt gäller, men när man inte ens får sig en halvtimme att svara och gå igenom grundligt så får man skrivförbud på alla sajter, och då undrar jag vad det skulle ge att berätta för dig vad det gäller. 
Jag ville inte alls ha en konversation med dig ute på supporten. Den hade jag kunnat ha per PM.

Men det enda jag kan tänka mig svara på från dig är konstruktiva förslag som sagt, för hur vi ska lösa det här.

Michaela-N
2012-03-05 19:16
0

Jag har inte pratat skit om varken sajt eller admingrupp faktiskt. Medde som brukar vara så bra på att hänga ut meddelanden, ni borde ju veta det allesammans tycker jag.

medde
2012-03-05 19:19
0

#8 Det är ju just nu det du gör då du anklagar mig för att "hänga ut medelanden"

Jag ser denna diskution som en löjlig pajkasting, Så jag lämnar den.

Michaela-N
2012-03-05 19:27
0

#9 Vägrar du erkänna det själv eller? Men tack, äntligen!

medde
2012-03-05 19:31
0

Nu måste jag bara svara, Det du nu skiver tycker jag är bara det befogat och gör mig helt säker på att jag gjort rätt som lagt skrivförbud. Inte är du så trevlig att samtala med.

Michaela-N
2012-03-05 19:38
0

Men snälla sluta bara… gah! Jag hoppas ni andra förstår nu varför detta måste få ett slut, tyvärr är det inte så det funkar att bara pm:a värden ifråga, som ni ser så tror jag inte att det hjälper så mycket. #11 Ska jag vara ärlig måste jag säga "detsamma". Jag har bett dig sluta, jag har bett om andra tankar än dina, jag har bett om förklaring till varför du behandlar mig som du gör, jag har bett om förlåtelse, jag har bett om att ge mig en ny chans, jag har bett om att gå vidare och inte prata om dessa "personangrepp" varenda gång, jag har bett dig om att sluta baktala mig, jag har bett dig om att sluta hänga ut PM… vad mer ska jag be om, för vad jag än gör så nonchaleras det bara.

Gittan
2012-03-05 20:30
8

Detta hör väl inte hemma på support. Detta är ju något man tar med moderatorerna på den sajt det handlar om.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

Kjelle
2012-03-05 20:40
9

TS. Du vänder dig till sajtvärden och försöker reda ut problemet. Går inte det så har du bara att bita i det sura äpplet. Och frågan är vill man verkligen vara på en sajt man inte är välkommen på. Det är sajtvärden som bestämmer och jag tror ärligt att sajtvärdarna inte ger skrivförbud utan någon orsak. Det finns säkert något bakom.

När det gäller skrivförbud på sajtvärdens andra sajter så säger jag så här: Om jag anordnar en fest och du enligt mig uppträder illa. Tror du då att du blir inbjuden på andra fester jag anordnar…

Alex
2012-03-05 21:15
10

Sajtvärden bestämmer över sin sajt. Så länge personen inte bryter mot svensk lag är det bara att gilla läget. Låser denna tråden nu, då diskussioner om enskilda sajter inte ska tas här, utan på sajten i fråga eller via PM med värd/medarbetare på sajten.

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Denna kommentar har tagits bort.
Inlägget är låst för nya kommentarer