* SUPPORT * iFokus

* SUPPORT *

Etikettönskemål-förslag
Läst 725 ggr
Ellenfyrkant
0

Uppdaterade inlägg

När kommer funktionen tillbaka egentligen? "Visa fler inlägg". Jag använde den varje gång på gamla iFokus nästan och jag har väntat ett bra tag på att den ska komma tillbaka… Verkar som att nya iFokus är färdigt men funktionen saknas… Det är tråkigt att bara kunna se de 3 senaste trådarna med aktivitet. Jag vill inte alltid gå in på de olika trådarna för att få se nästa aktiva tråd komma upp i listan, jag vill heller inte kryssa dem då  jag vill kolla i dem vid ett annat tillfälle. Kommer funktionen tillbaka??

Mvh Ellenfyrkant

Andina
1

Du kan se dina 10 senaste inlägg under "Inlägg" i "Mina inställningar".

"Mina inlägg" syns också i Uppdaterade inlägg - men enbart när den rutan är tom på "uppdaterade inlägg"… Kanske har man inte tänkt på att den länken skulle kunnat vara synlig i alla lägen…

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

[ann.is]
0

Listan mina inlägg som finns under mina inställningar visar inte när det skrivits nytt i en tråd. Den listan visar när du själv skrev sist i en tråd, så den är inte användbar på det sättet. Om det inte har ändrats nyligen till att visa när någon annan skrivit.

Andina
0

#2 - Aha… jag trodde att även de blir fetmarkerade om nya inlägg kommit in. Men du har nog rätt - jag bara "förutsatte"… :)

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

[ann.is]
0

Andina det är lätt hänt att man förutsätter att det är som det var förut. Men har det inte ändrats nyligen så, så blir de inte fetmarkerade och inte heller uppflyttade.