Skickade bud
Jag har ett önskemål om guldmyntsshopen.
Jag skulle vilja se vilka jag skickat bud till, och vad jag skrev. För det ser man ingenstans, om jag nu inte missat det i vanlig ordning. 
Som det nu är drar jag mig för att använda guldmynten, för om man inte får något svar vet man ju inte vem man skickat vad till och vilket meddelandet var.
Jag är väl inte ensam om att vara råddig? 
En människa kan göra vad hon vill, men inte vilja vad hon vill.
Nä jag håller med om att det kunde vara en bra grej. Annars får man väl göra en printscreen innan man skickar och klistra in i ett worddokument
Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_
#1 Jo, men det blir mycket jobb om man ska skicka roliga bud lite då och då. Jag kommer definitivt inte att bli så disciplinerad så jag kommer ihåg att spara meddelanden på det sättet…

Jag skulle också vilja vara säker på att det verkligen kom fram. Har skickat flera julhälsningar men inte hört något tillbaka. Börjar fundera om man skickat rätt.
#3 Så är det ju också. Ser man inget i mappen med skickade meddelanden, och inte får något svar, hur vet man då att man skrev rätt namn på mottagaren?
Ledsen om jag tjatar, men jag önskar mig fortfarande att kunna se vilka bud man skickat.
*snälla snälla*

Jag tycker också det skulle vara en bra idé.
Jag har lite problem med minnet och jag kan inte komma ihåg om jag skickat eller bara tänkt att skicka.
Det gör visserligen inget om det blir dubbelt men det hade varit bra att se vad man skrev
/Maria