Gräva i Dolda sajter
Varför fungerar inte "Gräv i arkivet" på dolda sajter?
Det hade varit roligt om den funktionen fungerade där också… 
(Ingen stor sak - men får mig att undra i alla fall… ;) )
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Därför att Google inte hittar de dolda sajterna. De är ju dolda.
Ah, tack Niklas! Självklart - jag har bara inte kopplat att "grävandet" också är kopplat till Google… Sökfunktionen vet jag… men att the Digging också gick genom Google slog mig aldrig. What a shame! Men så är det - och jag får väl sluta vara så bekväm istället… ;))
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga

#4: Ja, precis, och Google kommer inte åt det som finns på de dolda sajterna i och med att det kräver medlemskap med rätt behörighet.
Ok då vet jag.
Läs mitt inlägg igen 
#4-7 - Jag är trögare än normalt på morgnar o förmiddagar… Jag hänger inte med på din fråga heller riktigt, Wooz….
När du skriver att du får exakt samma 'request' på dolda sajter - menar du egentligen då att du får upp likadant 'resultat'? D v s med inlägg o allt?
Fast det verkar ju inte så… ;)))
Snälla red ut virrvarret i mitt huvud? :))
he he nä kolla den markerade rutan på höger sida i dumpfilen.

… jag tror jag förstår… Men det kuggar trögt idag… (kanske också för att jag inte anv mig av analytics och sence…;) )

#9 alltså är det skillnad på vad som kommer upp, beroende på om det är en öppen eller dold sajt du söker efter. Att requesten är lika, gör ju inte att du kan läsa en dold sajt vid sökning.
Vänlighet och omtanke, gör livet roligare 
#13 Fast Google kan ju hitta själva sajterna, det är ju inläggen som är dolda, så det är inläggen Google inte hittar, skulle väl jag vilja säga.
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
Du har fel där.
Man har kunnat läsa inlägg som va skrivna i dolda sajter på Google.
Det handlade bara om HUR man sökte.
#15 Fast jag syftade på hur det är nu.
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst