Hålls inte inloggad
Sen några dagar tillbaka så hålls jag inte kvar som inloggad när jag har stängt ner på mobilen. Måste nu logga in varje gång och jag trycker i "håll mig inloggad" eller vad det nu står där. Men ändå måste jag logga in nästa gång jag vill ut på iFokus med mobilen. Varför har det blivit så? Har en iphone med safari.
Det låter som om det kan vara någon inställning i telefonen. Jag har också iPhone med Safari och den håller sig inloggad som den ska.
Titta under Inställningar > Safari > Integritetsskydd. Är Privat surfning avaktiverat? Vad har du för val under Acceptera cookies?
Det är samma sak för mig, fast på datorn. Det händer inget när jag trycker "Kom i håg mig"
Hälsningar Lurvas11

#1 privat surfing är aktiverat och cookies är "från besökta". Något jag ska ändra där? Jag vet bara att jag rensade historiken och efter det så funkar det inte längre. Har inte ändrat något annat.
#3: Testa att ändra avaktivera Privat surfning. Jag tror att den rensar cookies ifall du har det aktiverat och då kan inte webbläsaren hålla reda på vilka webbplatser som ska hållas inloggade.

#5 Testade det igår men då stängde bara safari ner sig så fort jag startade den. Men testade ändra idag igen och det verkar funka! :) Tack för hjälpen :)
Bra.