Rubriker - Artiklar
När jag skriver artiklar skulle jag ibland vilja ha en annan storlek (gärna två-tre olika storlekar) på rubrikerna till en del stycken.
som det är nu går jag in i html koden och ändrar. Men undrar om det finns något enklare sätt att ändra textstorleken i artiklar?
//Sandra Magnusson, Kyrkeliden's Hoppkaniner
sajtvärd på kaninhoppning iFokus

Som det ser ut just nu så finns det inget annat sätt för att ändra storleken på rubrikerna.
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Tips: Inuti i själva artiklarna går det att ändra storlekarna lite. Här är ett exempel.
Lorem ipsum
Tryck på Ctrl+2 innan du skriver - eller efteråt genom att markera eller klicka in markören på raden. Dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Curabitur sit amet erat accumsan nibh venenatis pharetra.
Vestibulum nec
Tryck på Ctrl+3 innan du skriver - eller efteråt genom att markera eller klicka in markören på raden. Blandit quam. Sed condimentum, arcu non volutpat varius, sapien leo sagittis neque, at sodales quam nibh sed nunc.
**Aliquam
**Vanlig fetad text. Erat volutpat. Nullam ac lacus nec ante lobortis dictum. Nam nulla diam, interdum at eleifend ac, pulvinar ac leo. Pellentesque in lacus magna.
ETT ALTERNATIV
till rubrikvariation är ju också att använda sig av versaler. Fetade eller inte. Eller understrykningar…
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing

#2 Tack för de tipsen, ska absolut testas då jag gör nästa artikel 
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
#3 - Varsågod! De' va' så lite så.
(Är du nyfiken kan du ju testa i vanliga inläggsrutor också ;) )
Ctrl+1
Ctrl+2
Ctrl+3
Ctrl+4
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
#2 #4 Super! Tack för tipsen .)
//Sandra Magnusson, Kyrkeliden's Hoppkaniner
sajtvärd på kaninhoppning iFokus
#5 - Varsågod!