* SUPPORT * iFokus

* SUPPORT *

Etikettfel-och-buggar
Läst 747 ggr
Liiw
2012-06-01 14:04
0

Vid utskrift

Om ni sätter dit en utskriftsikon under en artikel så borde det väl vara artikeln/den valda texten som skrivs ut, eller?

Urdåligt! Snacka om slöseri med papper och bläck för att ni inte har någon ordning. Men ni har ju extremt mycket annonser, lika många oseriösa ser jag.

Vid utskriften av "Lite om sojabönan" så fick jag 15 förstörda a4-ark, hur försvara ni sådant? Ärligt talat vad är syftet med iFokus?

Och vad är det för mail jag får i posten på denna sida? Den har nu 19 brev med blandannat Guldmynt? Vad är detta för skit? Om man blir medlem på denna sida sär man då fritt villebråd för annonsörer även i mailen?

Hejsålänge Cool

Emo
2012-06-01 15:16
4

Var hittade du en utskriftsikon? Jag letade men kunde inte hitta någon. Varför markerar du inte texten, kopierar den och sen skriver ut om du vill ha den på papper?

Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

Alex
2012-06-01 22:42
7

Det finns ingen utskriftsikon under artiklarna. Och skriver man ut en sida på internet så skrivs hela sidan ut, om du inte öppnar upp just det du ska skriva ut i ett nytt fönster eller i PDF-format som finns som valmöjlighet på vissa sidor, eller som Emo- sa, markera texten.

Syftet med iFokus är en samlingsplats med många intressesajter med mycket och bra information och där man får möjlighet att diskutera sina intressen.

Vart får du mail? Till din vanliga mailadress eller till inkorgen här på iFokus? Och vad är det som det står om guldmynten? För guldmynten är ju inte reklam, det är en rolig funktion här som man kan samla på och köpa saker för i guldmyntsshoppen.

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst