Intresse för One Direction.ifokus?
Tjenare ..
på senare tid har jag funderat på det här med sajter för kändisar. Det finns en för bla. Jedward (vad jag kommer på nu), frågan är då egentligen, varför finns det inte någon för One Direction? För er som inte vet vilka det är så är de ett brittiskt-irländskt pojkband.
Jag vet att det finns flera här inne på iFokus som har ett litet intresse för dessa killar, minst sagt.
Eftersom att de snackar engelska så finns det bara en massa sidor på engelska om dem och vill man skriva något till andra fans (oavsett om det är någon svensk eller inte) så om man vill att alla ska förstå måste man skriva på engelska. Det jag saknar är att faktiskt kunna skriva på svenska, kunna dela information, ha trevliga diskussioner och liknande om dessa killar. Finns en blogg om dem som är på svenska, men det är inte detsamma som en öppen sajt såhär.
Det jobbiga är kanske allt hat som finns runt dem.
Tyvärr är jag för ung för att vara Sajtvärd om det skulle bli något utav det hela då jag fyller 17 i höst, men är mer än gärna Medarbetare. Men det kanske finns någon annan där ute som råkar vara 18+ och vill Starta en sajt om dessa killar?
Fråga kan man alltid, man kan inte få mer än ett ja eller nej! :))
(haha, har försökt fundera på om jag verkligen vågar skriva det här då det känns lagom dumt)
Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto
Ja! vi vill ha One direction.ifokus.se <3
No. Just no..
anledning?
Medarbetare på Djurfoto
Trolls, haters o dom sjunger dåligt.
okeeeej, kommer antagligen inte bli något utav det ändå. men alltid värt ett försök.
dessutom, om du tycker att de sjunger dåligt.. då har ju inte du något med sidan att göra, egentligen.
Medarbetare på Djurfoto
#4 Så de finns inga jedward hatare?
jag förstår vad #4 menar, one direction är stora vilket ger dem också många hatare. Jedward är inte lika stora och därav finns det inte lika många hatare.
ska väl inte säga för mycket då jag inte vet något om jedward, men det känns som att det är så.
Medarbetare på Djurfoto
#7 Jo men om 1D har många fans så tror jag att en fan-page (ifokus sida) skulle uppfattas bra/kul. Det blir dock lätt bråk på sådana sidor.
Här isf lite andra förslag på intressesiter:
100 Alicia Keys
99 Hall & Oates
98 Depeche Mode
97 Pretenders
96 Journey
95 OutKast
94 Mariah Carey
93 Pearl Jam
92 LL Cool J
91 Green Day
90 Elvis Costello
89 Beastie Boys
88 Bee Gees
87 George Michael
86 N.W.A.
85 The Band
84 Curtis Mayfield
83 Earth, Wind and Fire
82 Steely Dan
81 ABBA
80 Mary J. Blige
79 Eminem
78 Judas Priest
77 Lynyrd Skynyrd
76 Run-D.M.C.
75 Rush
74 The Cure
73 Van Morrison
72 Janis Joplin
71 R.E.M.
70 Def Leppard
69 Tupac Shakur
68 Otis Redding
67 Coldplay
66 Justin Timberlake
65 The Doors
64 Talking Heads
63 Notorious B.I.G.
62 Genesis
61 Cream
60 Whitney Houston
59 Tom Petty & The Heartbreakers
58 Cheap Trick
57 Iggy & The Stooges
56 KISS
55 Peter Gabriel
54 Public Enemy
53 Little Richard
52 Beyoncé
51 Billy Joel
50 Sade
49 Parliament-Funkadelic
48 Rage Against The Machine
47 Jay-Z
46 Ramones
45 Al Green
44 Joni Mitchell
43 Ray Charles
42 Metallica
41 Van Halen
40 The Police
39 The Kinks
38 Sly & The Family Stone
37 Fleetwood Mac
36 Paul McCartney
35 Johnny Cash
34 Tina Turner
33 Guns N’ Roses
32 Black Sabbath
31 John Lennon
30 Aerosmith
29 Radiohead
28 Elton John
27 Aretha Franklin
26 Neil Young
25 Chuck Berry
24 The Velvet Underground
23 AC/DC
22 The Clash
21 Bruce Springsteen
20 Marvin Gaye
19 U2
18 Pink Floyd
17 Queen
16 Madonna
15 The Beach Boys
14 Nirvana
13 The Who
12 David Bowie
11 Bob Marley
10 Stevie Wonder
09 James Brown
08 Elvis Presley
07 Prince
06 Jimi Hendrix
05 Bob Dylan
04 Rolling Stones
03 Led Zeppelin
02 Michael Jackson
01 The Beatles
/Fridaybrew
#9 Är detta sajter du hade blivit medlem på?
Jag tror längst inne att det skulle kunna fungera, men vad vet jag. Men jag har skickat ett mail till killarna men har inte fått något svar så ja. Vi får se vad som händer, tror inte det blir något av det. #9 asså, du kan ha intresse för att skapa de sidorna om de banden. Men det var inte det vi tog upp här. Här ville vi ha svar på om det finns intresse förk one direction, inget annat.
Medarbetare på Djurfoto
#11 Killarna har mycket att göra, så det kan ta ett tag innan man får svar.
Såklart Hera du ska in och peta så fort jag skriver något =)
Kommer med 100 bra förslag på intressiter och så kommer du med en dryg kommentar (förväntar mig inget annat från dig). Owell good for you =)
De 100 förslag ser jag som ett tillägg och kontruktiv feedback. Dock kan listan göras längre.
För det är ju uppenbart onödigt att samla musik under ett forum.
/Fridaybrew
#13 Dryg? Ska du verkigen komma med en sådan kommentar haha :)?
Låt folk starta sajter om dom vill, ingen tvingar dig till att spendera tid där inne.
Fullständigt meningslöst att i en tråd om något helt annat komma med förslag på sajter som du inte ens är intresserad av att ha här inne. Starta då en egen tråd med dina "förslag". En del här inne är faktiskt seriösa med sina förslag på intressesajter.
Till TS, jag tror nog att sajten kan fungera. Det gäller dock att hitta de som är intresserade så man får fart på sajten.
det är jag väl medveten om, därför skrev jag "vi får se vad som händer". :)
Medarbetare på Djurfoto
#16 Finns ju redan en som heter musik, den kan man väl se som en sida för alla artister.