Ipad
Hej
Har ett konto på Ifokus sen länge som fungerar alldeles utmärkt från min stationära dator, men jag kan inte logga in från min Ipad…
Fast jag skriver rätt uppgifter så loggas jag inte in. Sidan blinkar till och så är jag tillbaka till samma. Det står inte att det blev misslyckat eller att jag uppgett felaktiga uppgifter utan det händer bara ingenting… Hjälp…/Therese
Tycker INTE att du ska använda Ipad.
Vad som helst men inte det!
.

Hej igen :-) Vet inte varför du tycker att jag inte ska använda paddan ? En av sönerna tipsade att ibland är det inställningarna med privat surfning och om man tillåter cookies som hindrar inloggning…och eftersom jag skriver på plattan nu så var det visst det som var felet ;-) Mvh Therese
#1 Menade att iFokus inte alltid går perfekt på alla plattor så att säga, därför tänker jag att man inte skall behöva använda sådant som uppenarligen inte fungerar ändå.
Tänker jag efter så har det blivit precis lika på min andra telefon, och der var en Ericsson. Så ja, ibland funkar det inte, ibland gör det så. Testa mobilverisionen av iFokus och se om den går bättre!
#3 jo, så kan det vara. cookies, och gammal historik som liger ivägen för att kunna funger normalt.
Så bra att det löser sig, läser era inlägg så gott det går!