Vad skall man göra?
Vissa perosner får flera chanser att visa att de kan sköta en sajt. Andra (som jag själv) får en halv chans och sedan är ute ur leken för ALL FRAMTID. Jag får inte ens en chans att visa att jag mognat eller kan ta ett ansvvar.
Dessutom får jag heller inte vara en ny person utan vissa medlemmar jagar mig med blåslampan i röven.
Nä detta håller inte mot personer som mig och jag är inte välkommen hit längre. Tack och hej!

Krama om!

Riktigt tråkigt att du inte får en ny chans :(
Fast med tanke på att du ständigt skapar nya konton så är det kanske svårt att tro att du blivigt en annan person?
Tror du är välkommen som alla andra.
Men kanske inte just med att starta sajter.
#3 Giftigt…
#4 ?
Tyvärr är det så. Föredetta troll får starta nya sajter, men inte folk som övergett en sajt en gång.
#6 Det stämmer ju inte. Killarna bakom iFokus är faktiskt intelligenta och "anställer" inte troll.
Nu kanske du inte menar riktiga troll utan det är personer du inte gillar?
#7 Nej, riktiga troll. Som spammar.
Man får ju inte göra en lista och sätta upp på denna sajt över alla troll som hittats. För det kan vara elakt mot trollen, en dag kanske dom vill komma tillbaka och till och med Starta en sajt. Så sas det faktiskt.
Nej, det handlar om att folk ibland kallar vanliga medlemmar för troll, bara för att de inte gillar personens sätt. Därför diskuteras inte enskilda medlemmar eller troll här inne eller på iFokus ifokus. För att oskyldiga inte ska hängas ut. Ganska så bra enligt mig.
Och tyvärr, tror dig inte angående att en riktigt troll blivit Sajtvärd. Däremot är det mycket troligt att det finns dom som blivigt Medarbetare.
#5 Jag tycker du har en giftig attityd mot Joar i denna tråd och den tråd som raderades, tror delvis på ditt inlägg
#10 Giftig? Skriver bara vad jag tror är anledningen till detta. Inte alls meningen att vara giftig ( vad nu det innebär)
#11 Då använder jag ett enklara och mer konkret ord; elakt.
Då är det missförstått, för det var inte elakt menat.