* SUPPORT * iFokus

* SUPPORT *

Etikettinsider-och-andra-betaltjänster
Läst 975 ggr
[Joanna76]
0

Fråga om guldmynt

Håller som bäst på att samla Guldmynt så att jag kan köpa Insider en månad och nu undrar jag hur gör man när mann samlat 200 st? Jag betalar via mobilen, måste jag då  avsluta Insider och sedan köpa med mynten eller gör man på något annat sätt?

Hoppas ni förstår vad jag menar Cool

Leffe
0

Betalar du med mynten så tror jag de börjar gälla direkt efter det du betalat via mobilen tar slut. Alltså de läggs på direkt efter och ditt Insider förlängs en månad

Marinas Mix
2

Joanna76. Om du inte ska betala med mobilen mer måste du skicka STOPP till 72345. Annars drar de löpande varje månad

Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_

[Joanna76]
0

Då är det som jag misstänkte, men om jag betalar en månad med mynten kan jag då sedan fortsätta betala med mobilen eller måste jag avsluta Insider igen och sedan betala med mobilen?

Jag kommer nog inte lyckas hitta 200 mynt i månaden

[enstaka]
2

Joanna det är bara när du betalar med mobilen som du måste stoppa det. Med mynten så upphör det av sig självt när tiden är ute.

Du kan när du vill börja betala med mobilen igen. Du gör bara som du gjorde från början skickar start till samma nr.

Du skriver att du nog inte lyckas hitta 200 mynt i månaden så kanske spara ihop säg 300 innan du börjar med mynten då har du en liten buffert från början.