Negativa människor
Har slutat vara inne på sidan för jag är så trött på alla negativa människor, vågar knappt skriva här inne längre eftersom jag är orolig för att få skit på mig av andra.
Och det blir tråkigt för jag alltid har tyckt att folk är så schyssta här, men nu börjar jag tveka riktigt ordentligt.
Vad kan man göra åt saken egentligen..?
Tänk positivt
Bry dej inte om de som är negativa och kastar skit runt om sej på andra.
Ignorans är det bästa…och att tänka positivt som UllaNo skriver.
Kram
Det finns ju många olika sidor här inne, alla kan ju inte vara lika dåliga?
Om du anser att folk beter sig för illa kan du skriva till sajtvärden på respektive sajt och berätta hur du känner.
#0 Kan hålla med dig om att det finns en hel del negativt och mycket mobbande förekommer på vissa sajter men absolut inte alla och en del sajter är kanontrevliga att visstas på.Man får trevliga internetvänner och får lägga fokus på det som är bra och sortera bort skräpet så att säga.
Så det är väl både på gott och ont med allt men nog finns det underbart trevliga människor här och dom negativa dom mår sämst själv när dom måste hävda sig och sitt,inget att bry sig om sök upp dom trevlga sajterna och strunta i resten .Tjafs sajter är inte mycket att slösa energi på när det finns så många bra att besöka 
alla sajter kan väl inte vara så otrevliga väl? :) du är ju till och med medis på två dem måste väl vara trevliga och bra? men kan hålla med dig om att det finns vissa människor som bara är ute efter att förstöra för andra och då är det inte så kul om varje gång man "öppnar munnen" får ett negativt svar
bry dig inte om de som inte är snälla mot dig. släpp det bara och fortsätt vara den du är.- så länge man inte skadar eller sårar någon annan .
Obiter dictum .**_ Ut pictura poesis,
**_
#3 På vissa sajter är det ju sajtvärden som är själva pessimisten. Så inte så enkelt.
#7 Det är därför det är bra med ett så stort urval av sajter :)
Alla kan inte gilla alla.
Visst är det så, men sen måste man tänka på att även sajtvärdar är människor och kan göra fel.
Absolut, fel kan alla göra.