avsluta medlemskap
Jag undrar varför mitt konto inte togs bort när jag avslutade de för några dagar sedan? Jag fyllde i AVSLUTA i rutan och tryckte sedan på "avslutaknappen", väntade några dagar men kontot hade inte tagits bort. Varför?
Vad menar du med tagits bort? Om du menar att det syns i trådar så gör det det även efteråt. Men annars vet jag inte. 
Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus
Menar du att du kan logga in på ditt konto trots att du tagit bort det?
Jag gjorde allting för att avsluta mitt konto & när jag gjorde de så provade jag att logga in men då kom jag in här fast jag hade tagit bort kontot så då tänkte jag att de kanske tar några dagar så då väntade jag ungefär en vecka men kontot fanns fortfarande kvar. Vet att inläggen finns kvar när man tagit bort kontot 
#3: Prova igen. Säg till i den här tråden om det inte fungerar då.
#4 nepp de funkar ej :/
Får jag prova att logga in på ditt konto och göra samma sak?
Aa visst ;) du får lösenordet på PM ;)
Nu har jag löst det.
2012-05-19 registrerade och avslutade du ett medlemskap med namnet lisabengtsson. Samma dag registrerade du det igen.
Systemet är inte byggt så att det kan hantera automatisk avregistrering av samma namn flera gånger. Jag antar att det är en säkerhetsgrej för att man inte ska råka avsluta sitt medlemskap av misstag.
Är du säker på att du vill ta bort det den här gången fixar jag det åt dig.
Aa om du vill så kan du göra de åt mig :)
Tack!
Okej, nu är det klart. Tack för den här gången!
Niklas är du snäll och hjälper mig med att radera mitt konto,har namnet andra gången och då får jag inte bort det själv.Tack på förhand 
Okej, det är fixat nu.