Kan man byta användarnamn?
Jag skulle vilja byta användarnamn, går det?
Jag vill också det! :)
Nej, det går inte om det inte är speciella omständigheter (t.ex en Sajtvärd som vill bli mer personlig och ha sitt eget namn), då de som jobbar med iFokus måste göra det manuellt och det skulle ju ta på tok för mycket tid om alla fick byta namn hur som helst. Då skulle de knappt hinna göra nåt annat. 
Vill man absolut ha ett nytt namn så får man starta ett nytt konto.
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
#2 Jag är Medarbetare på en sajt och skulle vilja vara mer personlig som du skriver. Vem ska jag vända mig till?
#3 Till ifokus-killarna :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#4 Och det är? :)
OK, jag förstår. Tack för svaret. Tänkte på om det fanns någon inställning där man automatiskt kunde byta. Jag tänkte mig inte för när jag skapade kontot… det är många som känner till detta nick så jag vågar inte skriva personliga saker mer. Jag har nog skrivit lite för mycket redan i en tråd :/ Jag skaffar ett nytt konto helt enkelt. Kan man radera sina inlägg? Har iof inte kollat, men jag är så ny här så jag vet ingenting :-)
#6 Nej, du kan inte radera dina inlägg själv. Man kan redigera sina inlägg inom en timme efter man skrivit dem, efter det är det bara sajtvärden och medarbetarna på den aktuella sajten som kan redigera och ta bort inlägg/kommentarer.
Om det bara handlar om några få inlägg och du har en bra anledning så kanske de ställer upp och tar bort, men är det många och de inte riktigt kan se syftet så är det inte säkert. Men kontakta dem och fråga skadar ju inte. 
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
#5 Niklas bland annat? ;)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.