* SUPPORT * iFokus

* SUPPORT *

Etikettinställningar
Läst 843 ggr
Vibeka
0

ta bort gamla brev?

Hej! Det går inte att ta bort gamla brev? Det går inte att ändra profilinfo om sig jälv? det går inte att byta bild på sin sida?

Så vad ska jag då göra ?!  Länge sen jag var här…

Tack på förhand! :)

Karmatarerskanise
1

Du går in på "Mina inställningar" uppe till höger. Sedan väljer du te "Avatar" i listan till vänster för att byta bilden dom syns vid dina inlägg. Där väljer du sedan bild, laddar upp och sparar.

För att ändra information om dig själv går du in på "Mina inställningar", sedan ska det under din profiltext stå "Ändra" i röd färg. När du sedan ändrat så klickar du på OK så är det klart.

Vibeka
0

Tack så jättemycket Hera för hjälpen!!! Skrattande

Nu vare bara det dära med att kunna radera post…kvar

Karmatarerskanise
1

Du får in på "Mina meddelanden" uppe till höger. Sedan ser du dina meddelande till vänster. Under dessa står en röd text "Ta bort meddelanden" När du klickat på den så blir meddelandena svarta. KLickar du på ett svart meddelande så försvinner det.

Men var försiktig. Ibland reagerar iFokus inte snabbt, så det kan ta ett tag innan klicket tar bort meddelandet. Har hänt att jag klickar för snabbt och fler meddelanden än menat har försvunnit.

beem
0

Är det meddelanden du menar ?

I så fall klickar du på meddelande och sen på  ta bort meddelande i vänster kant. Därefter klickar du på de meddelanden du vill ta bort.

Sorg är kärlek som blivit hemlös

Vibeka
0

Tack igen Hera!!!! nu är de väck!!! Skrattande

Tack beem fick hjälp av Hera innan jag såg ditt svar men tack ändå :)

Karmatarerskanise
0

Så bra :) Var så god!