* SUPPORT * iFokus

* SUPPORT *

Etikettövrigt
Läst 822 ggr
Zofia89
2012-11-07 19:25
2

Vad syns?

Hej!

Min sambo har ett väldigt besvärligt ex som snokar runt i mitt privatliv allt hon hinner =/

Undrar nu ifall hon skulle hitta min profil här, kan hon då se vad allt jag har kommenterat och vilka diskussioner jag har skapat?

Går det att dölja min profil eller rensa alla mina kommentarer och inlägg?

Skulle inte vara så stor skillnad annars men min sambo ska inte behöva ta emot en massa skit för att hon har läst nåt JAG skriver…

Skulle inte gärna laga nytt medlemsskap… Tror inte hon är medlem på iFokus heller men hittills har hon hittat alla mina profiler på olika sidor plus min blogg… Har raderat allt för att hon ska va tyst men iFokus-kontot vill jag ju inte avsluta =(

Amandla
2012-11-07 19:27
0

Det är bara att söka på ditt nick så kommer det upp massor med trådar… förutom de som du eventuellt skrivit på dolda sajter. Förstår att det känns jobbigt, känner igen det där lite själv nämligen. Ett sätt att vara mer anonym är ju att låta bli att vara för personlig, även om det känns en smula trist.

Zofia89
2012-11-07 19:37
0

okej, tack… har nämligen diskuterat sambon och barnen en del, inte en massa negativt eller så, men lite känsligare saker, dessutom tror jag att jag har nämnt haggan själv i något inlägg =D Tog redan bort hemort och så, så det inte syns varifrån jag är… ska radera mina bilder oxå, då borde hon inte räkna ut att det är jag ifall hon skulle hitta hit… vi bor ju endå i finland och det här är ju en svensk sajt så…

Amandla
2012-11-07 19:45
0

Ah, då borde du kunna känna dig lugnare. Vet du vilka inlägg du röjt för mycket i kan du be sajtvärden eller en medis om hjälp att ändra i dem.

Karmatarerskanise
2012-11-07 19:46
0

Allt som du har skrivigt i öppna trådar går att hitta om man vet vem du är. Man kan inte radera det själv, men om det är någon specifik tråd du vill ha bort kan du skriva till admin på den aktuella sajten.

Zofia89
2012-11-07 19:47
0

ok, tack =)

Maria
2012-11-09 16:43
3

Även denna tråden är öppen där du kallar henne "haggan"Flört

/Maria

Karmatarerskanise
2012-11-09 16:49
3

Allt man skriver på nätet kan komma fram till just de personer man skriver om. Så man måste alltid tänka sig för innan man skriver. Det är inte alla som raderar ens trådar om diskussionerna är intressanta.

MAn ska inte skriva saker man inte kan stå för.

Zofia89
2012-11-09 18:04
3

Tack för påminnelserna… Saken är ju inte den att JAG inte skulle stå för det jag skriver… Utan det är min sambo som inte ska BEHÖVA ta emot skiten eftersom hon inte vågar säga nåt till MIG utan min sambo får skiten…

Karmatarerskanise
2012-11-09 18:23
1

#8 Men precis, man måste tänka innan man skriver. Speciellt om andra är inblandade.

Men det vet du ju nu :)

Zofia89
2012-11-09 19:16
0

Ja… Det är kanske inte det första man tänker på när man har problem och inte kan prata och fråga råd med någon irl…ö

Geru
2012-11-10 15:12
0

Om du vill kan du ju stänga kontot och skapa ett nytt? Då kan man nämligen inte gå in på profilen längre.

Ett annat tips är ju i så fall också att försöka skriva så den som läser inte vet vilka det handlar om och så vidare.

“I don't think the human race will survive the next thousand years, unless we spread into space.”

-Stephen Hawking

Zofia89
2012-11-10 20:23
1

Tack Geru! Ska tänka noga när jag skriver nåt i framtiden =)