* SUPPORT * iFokus

* SUPPORT *

Etikettönskemål-förslag
Läst 1062 ggr
linoleum
0

Hundadoptioner iFokus?

Så, då jag själv just nu har händerna fulla med att sköta den svenska hemsidan för en organisation som har hand om adoptioner av hundar från utlandet undrar jag nu om det finns någon där ute som kan känna sig manad att ta sig an jobbet som Sajtvärd för en sajt som tilldelas alla de som adopterat eller funderar på att adoptera hundar från olika hägn och undhem i såväl Sverige som från utlandet?
Allt från funderingar till olika adoptionsberättelser och presentationer av hundar!

Självklart vore ju det ultimata att detta blir en sajt där man endast diskuterar positivt och undviker att döma de som faktiskt har valt att ta hem en hund från utlandet! 

Så, skulle detta kunna vara intressant för någon? :)

annia1
3

linoleum jag tror du får mer rättvisande respons om du lägger ut trådar på olika hundsajter här på iFokus, finns ju ganska många. Vet inte hur hundmänniskor ställer sig till hundadoptioner om det ev blir negativa diskussioner, men hit till support brukar de flesta komma om dom har nåt problem med själva iFokus, så störst chans att hitta nån som kan tänka sig starta sån sajt hittar du nog bland hundsajterna.

.