* SUPPORT * iFokus

* SUPPORT *

Etikettfel-och-buggar
Läst 814 ggr
Pelle Långlös
1

Reklamen i mobilversionen

Skriver från min mobil så jag använder mig av m.ifokus.se. Det funkar väl bra för det mesta men reklamen som skall vara längst ner 'flyger' med upp när jag skrollar sidorna och stannar kvar en stund innan den hoppar ned igen. Kan ni inte få den att stanna kvar längst ner?

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

WildeSau
1

Håller med!!!

Ytterst störande och kan generera i ett felklick

Janne - modellsamlare & medarbetare på Modellbygge iFokus

Niklas
0

Jag har inte sett problemet själv. Vi kommer förmodligen inte att ändra något i nuvarande version. Vår tanke är att så småningom bygga en universell version i stället.

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

Pelle Långlös
0

Okej. Kanske det är så för att jag har en android och du en iphone?

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

Niklas
0

Det kan vara så även om jag inte förstår varför den skulle visas annorlunda i Android. Vi håller oss till standarder.

Pelle Långlös
0

Hehe ingen aning. Tungan ute

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

Kryddis
1

Har samma problem och det är väldigt irriterande! Det går ju inte att använda den mobila versionen när reklamen hoppar omkring så. Jag har inget problem med reklamen i sig, men se till att den håller sig stilla och inte hoppar omkring.

Känns tråkigt att iFokus bara slätar över med att man "så småningom" kommer att göra en ny version och därför inte vill kolla efter vad problemet är. Vad innebär "så småningom" - nästa månad, nästa år eller om ett par år?

Niklas
2

#6: Jag tycker inte att vi slätar över. Visst vill vi göra en massa saker, men iFokus är ett litet företag och vi är bara några stycken som håller på med det. Utvecklarna har riktiga jobb också. Vi måste helt enkelt prioritera det vi tycker är viktigast.

Under året hoppas jag att vi får ihop en ny responsiv version som fungerar med alla skärmar.

[VSK]
0

Hade ni gjort en app så vore problemet löst med olika skärmar Flört