* SUPPORT * iFokus

* SUPPORT *

Etikettstarta-sajt
Läst 3311 ggr
dragonstar
0

Öppna nytt forum

Jag har ider på flera nya forum här inne och vill öppna ett nytt.

Har skickat till Ifokusmejlen om två olika i går och i förrgår.

Nu undrar jag hur lång tid det tar att få något svar på detta?

Skickade för ett halvår sen in ett förslag och har alldrig hört från dem om det.

Sen undrar jag hur det går till när jag väl får starta upp?

To the world you may just be one person but to one person you may be the world.

dragonstar
2

Jag vill starta sex ifokus

Det sak vara en sida där vi kan diskutera allt som rör sex.
Man ska kunna få tipp råd och hjälp.
Artiklar om olika sjukdommar.
Lite info om HBT och Polynomiskt förhållande och olika Fetisher.

Jag har tänkt lite på vad för uppbyggnad den ska ha.

Sex -
Sjukdom - Allt från små röda prickar till hur man sak leva med de som inte går att bota.
Fetish - Frågor och allmän diskussion.
Bok o Film - Där kan man tipsa och diskutera
Köp o Sälj - För de som har tex filmer och böcker de vill sälja vidare.
Lek o tillbehör -  Tipps på lekar, Dildos, kondomer och allt där till.
Lagen - För dom som farit illa eller känner någon som gär det och kanske behöver tipps elelr bra prata av sig.
Min historia - För de som vill berätta om en händelse, sjukdom, upptäckt mm.
Övrigt - För allt som inte passar in i någon av de övre facken.

Jag och min sambo tycker om att se dokumentärer och program om sex och relationer och det känns som ett väldigt viktigt ämne.

Jag är 23 år och heter Dragonstar på iFokus. Har alldrig varit anvarig på iFokus tidigare men tycker det ska bli jättekul.

Sen funderar jag på Bröllop iFokus, Några tipps där kanske någon som vill var med som medhjälpare?

Tänkte då skriva om ekonomin, vad som händer ekonomiskt jyridiskt när man gifter sig, drömamr ide´r,planer

De som gifter sig får skriva en artickel om vad de gprde varför och allt som är kul att veta.

Köp och sälj

Bra länkar och annat.

Maria
6

Sex iFokus kan vara tveksamt då det är mycket barn på hela iFokus. Visserligen så är sex inget märkvärdigt så men jag tror att vissa regler gäller när det kommer till detta ämne.

De datorer jag har tillgång till på jobbet (En Sahlgrenskadator och en Universitetsdator) har blockerat "Relationer" och det har med att göra att de har en dold sajt med 18-års gräns där man kan prata sex.

Så egentligen finns det sex iFokus redan inne på Relationer.Flört

Men det är ju ledningen som bestämmer och de kanske har helt andra tankar.

/Maria

Bamse 08
0

Bröllop iFokus finns redan :)

tror inte man får länka till sajter som inte finns med i nätverket men om man söker så finns den där :)

brollop.ifokus.se

What doesn't kill you makes you stronger.

Alex
3

De har väldigt höga krav på nya sajtvärdar, både gällande idéer, intresse och drivkraft, men också stora krav gällande formulering i skrift och stavning. Så kommer det in anmälningar som de inte tycker håller måttet så är det troligtvis ingenting de tar sig tid att svara på heller i alla lägen kan jag tänka mig, då de har mycket annat att göra också. Men du får nog räkna med att vänta några dagar på svar i alla fall.

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Ulla
3

Jag kan inte tänka mig att du inte får svar, även om det av någon anledning inte är aktuellt med en ny sajt. (Tex om sajten redan finns.) Så om du inte fick svar förut så var det säkert en miss.

Sajtvärd för Keramik ifokus

_
_

dragonstar
0

Finns bröllop iFokus aktivt?

Den är väll inaktiverad?

Karmatarerskanise
0

#6 Sajten är ute från nätverket.

Niklas
5

Du har nog fått svar nu.

Normalt svarar vi inom ett dygn på vardagar. I vissa fall tar det lite längre, exempelvis om det är något vi behöver diskutera internt. Vi besvarar alla intresseanmälningar. Dyker det inte upp svar ganska snart har vi förmodligen aldrig fått brevet.

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

dragonstar
0

Okej =) JA skickade nämmlign in förfrågan om at öppna Resa iFokus som då skulle vara allt från ytfluckter i sverige till jordenruntresor. MEn nu finns det ju liknade sidor =)

Denna kommentar har tagits bort.
Michaela-N
0

#9 Resor iFokus finns också redan.

dragonstar
0

Vet =)

UrchinFamiljen
0

Jag skulle gärna vilja ha kampsport iFokus. Det skulle vara kul tycker jag! :)

Fingal Silver ♥ Tay Urchin Ceder Juniper Besök gärna min fotoblogg på rattien.weebly.com!