Ip-nummer
Har en fråga om ip-nummer som kanske någon här kan svara på.
Jag har precis blivit anklagad av en iFokus medlem att vara en påhittad person på hennes egna forum. Jag vet inte var det forumet ligger någonstans, och jag har aldrig varit där iallafall.
Hon skriver att hon minsann kan kolla ip-nummer och vet att det är jag. Men hur kan hon säga så om det inte är rätt?
Ljuger hon helt rått mig rakt upp i ansiktet och hoppas att det ska vara jag. Eller kan man kolla så fruktansvärt fel.
Jag vet ingenting om ip-nummer, men vet att min dator är det bara jag som använder och jag har då verkligen inte varit inne på hennes forum.
Det går inte som privatperson att spåra en annan person via IP. Det närmaste du kommer att hitta personen är staden IPt är aktivt i. Och inte ens det är speciellt korrekt.. Så nej hon ljuger för dig.

Men då går jag verkligen i taket känner jag. Vilken j-vla människa.

Antar att hon visste mycket väl att hon ljög för nu har hon blockerat mig från att skriva till henne.
Vad är det för fel på folk????
Äh, strunt i henne. Idioter finns överallt, man får bara undvika dem och lägga sin energi någon annanstans :)

Jag brukar kunna göra det. Men när personen i fråga går runt och sprider att jag gör si och jag gör så när jag faktiskt t.om hade glömt att denna personen existerade. Det tycker jag är jobbigt.
Jag gör säkert en hel del fel, anklaga mig gärna för det. Men när jag blir anklagad för någonting som jag inte är inblandad i alls då blir jag faktiskt arg.