IFOKUS INSIDER funker ej
Hej! Jag hade länge iFokus Insider så att man såg min signatur men sen poff var signaturen borta även fast jag har så det betalar sig själv. Så jag skickade ett nytt sms och fick svaret:
"Hej. Du har försökt att beställa en tjänst på 72345 men vi förstår inte din beställning. Kontrollera din text och skicka om din beställning på nytt. MVH Viatel"
Så jag försökte igen men samma sak. så min signatur är borta även fast jag verkar betala för det…
**1) Händer samma sak om du försöker igen?¨
**Ja.
**2) Vilken adress har du i adressfältet när felet inträffar?
**Det vet jag inte jag var inne där man har beskrivningen för att få till Insider.
**3) Vad gjorde du när felet inträffade?
**Provade igen.
**4) Vilket felmeddelande fick du, alternativt vad blev fel?
**Ingenting fungerade.
**5) Vilken webbläsare använder du?
**Google crome
**6) Har du rensat webbhistoriken?
**Nej
**7) Är det något mer du tror att vi behöver veta?
**Nej
Insider går just nu inte beställas genom SMS utan bara via guldmynt
jaha och hur gör man dårå? Och vad är det?
läste länken men det är ingenting om nå mynt? Snälla tala om vad jag ska göra istället…
Är du helt alvarlig när du säger att dom har tagit bort sms funktionen? varför har då alla andra kvar sina signaturer?
Det står i länken i #1
"Alla som har köpt Insider och hade det aktiverat 2012-12-12 har fått det aktiverat för all tid framöver."
Så hade du Insider då så ska man tydligen ha det nu också. Övriga som har det är antingen sajtvärdar, Medarbetare på någon sajt eller har köpt med Guldmynt eller fått det av andra som köpt med Guldmynt. Du får av mig nu en månad Insider via mina Guldmynt nu
Då har du en månads frist tills det rättat till sig
Jo tack, men hur då "rättat till sig"?
Din anmälan om fel ligger ju överst i din tråd så de kunniga ser den efter helgen
9 du har Insider nu ju?
#11 Hera, se ovan! Hon fick av Leffe 
Ah, det missade jag :)
Inte heller reklamfritt går att köpa via sms numera. Här är förklaringen till det
Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_
#0: När var sista gången betalningen för Insider drogs automatiskt?
#15 för min del den 13 december 2012 :)
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.
#16: Du har väl inte betalat för Insider? Det ingår ju när du är värd.
#16 det gör det nog, men jag har valt att betala för det ändå fram tills 13 december när det drogs sist :)
:-0
#19 jag har även valt att betala för reklamfritt i stället för att lägga in reklamblockers ;)
20 det är ju en annan sak eftersom vi inte får det gratis. Varför har du köpt en tjänst som du redan hade gratis? :)
#21 för att hjälpa iFokus ekonomisk på dom vis jag kan :)
Men nu valde jag som sagt betala för reklamfritt med i stället för att använda reklam-blockeringsprogram som finns gratis, jag tycker inte dom fungerade tilfredställande för min del samt att jag fick hälften så många Guldmynt som jag fick efter jag tog bort dom igen. Så då betalade jag för reklamfritt med.
Det har jag med gjort, köpt reklamfritt och tycker det är ett bra sätt att stödja på.
okej, men alla jag har betalat automatiskt sen början av 2012… Varför försvann det då eftersom jag hade och det måste dragits den 12 12 2012
MVH
Therese
#24: Kan du se om det drogs något 2012-12-12?
Det måste det ha gjort, det har ju gjorts det varje månad i ett års tid…
Kan du titta?
Det går ju på mobilräkningen? Jag vet inte hur jag ska se det då?
MVH
Therese
Antingen på mobilräkningen eller bland mottagna sms.
#28 Om du har 3 eller telenor, kan man se det på deras hemsidor, när man loggar in på sitt konto där :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Aha men jag vet att det har dragits! Vem kan jag kontakta ang detta?
#31: Om du vet att det drogs 2012-12-12 behöver du inte göra mer. Jag fick intrycket att du antog att det hade dragits, men inte var 100 procent säker.
Ja jag Vet. Men varför har jag det då inte? Då är det ju nått fel, kan jag kontakt någon?
Fast du har ju det. Vad får dig att tro att du inte har det?
nej jag hade det inte först sen fick jag det av en medlem… Men jag får vell se om jag får det nästa månad då…