Kluringen
Jag har skrivit detta tidigare, men det är något jag vill ha klart för mig en gång för alla. Det finns någonting som stör mig något så förbannat och det är att man inte kan gå in och hantera kluringen, utifall man gjort det minsta lilla fel i en fråga. Det betyder att man får ta bort hela inlägget och börja om från början på ett nytt inlägg.
Det hade underlättat extremt mycket om man kunde hantera allting istället. Kommer det att ske några ändringar på detta inom en framtid?
Skräckfilm - Hårdrock - Min blogg - Last.Fm
Vi har inga planer på det i dagsläget.
Håller med TS, i mitt fall blir det att jag inte gör några kluringar då jag vet att om jag råkar göra en liten miss så fallera hela saken och jag får börja om.
**MVH Cerrolyn
Tips: Jag gör alltid mina kluringar i Word först och kopierar se'n in det i en Kluring. Se'n gäller det 'bara' att kolla att man markerar vilket alternativ som är rätt…
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
#3: Jag gör också så, fast i en texteditor för att inte få med skräpformatering från ordbehandlaren.
Jag gjorde så sist, men likt förbannat var det någon liten detalj som strulade. Det ledde till att jag tröttnade och gav upp.
Skräckfilm - Hårdrock - Min blogg - Last.Fm
Skrev alltid mina i en annan applikation först, men det kan bli fel ändå.
**MVH Cerrolyn