Mobila versionen av ifkous
Tänkte på det häromdagen när jag var inne en snabbis på mobilen. Det finns ju den "knappen" som tar en bakåt och kommer tillbaka till inläggslistan. Men det som jag stör mig på är att om man trycker på "bakåt" knappen på mobilen (Samsung Galaxy S3) så kommer man tillbaka till inläggslistan. Men inlägget man precis läste är då igen fortfarande oläst. Samt att om man går in på en längre tråd så måste man verkligen scrolla hela vägen ner vilket kan vara jobbigt på en mobil. (Givetvis inte nödvändigtvis jobbigt) men ni förstår min poäng. Så om det går kanske man kan fixa en knapp som tar en till att kommentera direkt, så man "slipper" scrolla igenom allt. Samt att om man använder mobilens egna bakåt knapp att inläggen man läst förblir lästa.. Om ni förstår.. :P
Sajtvärd för Sport iFokus & Datorspel iFokus & Inget iFokus.
SM-Guld: 1965, 2003, 2005, 2016 & 2019 CHL: 2016, 2017, 2019 & 2020
Med vänlig hälsning Brian
Det låter som om din webbläsare har någon cache som den inte släpper. För mig försvinner lästa inläggsrubriker från listan när jag backar.
Uppe till höger finns en pil nedåt som rullar ner till senast lästa.
Så har det alltid varit för mig med, har provat med 3 olika mobiler, alla HTC.
Så har det också varit för mig. Men om man uppdaterar första sidan så försvinner den. Håller med om att lååååånga trådar är skitjobbiga att skrolla uppåt för att komma åt bakåtpilen högst upp. Min nya mobil är skitlångsam när det gäller att skrolla så det tar sin lilla tid.
MVH Ylva 
* Bloggen om mitt liv *
#3: I iPhone kan man peka på statusraden längst upp. Då rullar den till toppen på en gång. Finns det inget liknande i din telefon?
På mina androidmobiler måste man skrolla längst upp för att komma åt statusraden.
MVH Ylva 
* Bloggen om mitt liv *
Ah, då går det inte. Det kanske finns något annat sätt? Fråga på Android iFokus.
När man trycker bakåt på telefonens egna bakåtknapp så kommer även jag till en ouppdaterad inläggssida (android på sony ericsson). Men då finns det ju en bakåt-pil högst upp på inläggen. Den tar en tillbaka till en ny och uppdaterad inläggslista.
Dock så stör jag mig på att det inte finns en knapp för "första olästa", eller "olästa" som det står på datorn. Dock så ser jag en pil neråt, högst uppe i inlägget, men den tar mig ingenstans, varken längst ner eller till första olästa. Varför?
Medarbetare på westernridning.ifokus
Den neråtpil du nämner funkade inte på min HTCs inbyggda webbläsare. Nu när jag har en Samsung och Chrome så funkar den knappen.
MVH Ylva 
* Bloggen om mitt liv *
#8 Hmm.. okej, jag använder ju också den inbyggda webbläsare, kanske där felet ligger. Men frågan är ju varför och går det inte att åtgärda tro?
Vet inte om det är så högprioriterat för de håller på med någon ny mobilversion.
MVH Ylva 
* Bloggen om mitt liv *
#10 Okej.