iPad
Hej, Varför går det inte att använda smileys i inlägg när man är inne på iFokus med iPaden? Alltså det går ju att göra en vanlig tråkig smiley med tecken men dem roliga nya gubbarna går inte att välja när jag är inne på iPaden.
"Man måste ge lite mer än man tar"
Hej
Det finns en sajt för just iPad Klicka in dig på den och du kommer med all säkerhet få den hjälp du söker. Tror den sajten är bäst att hjälpa dig. En chansning men tror även dom kan hjälpa dig.
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Okej, tack! :)
Blir inte på min androidsurfplatta heller så det är inte bara ipaden som har fel. Jag får inte upp menyraden ovanför textrutan så därför kan jag inte lägga in smileysar.
MVH Ylva 
* Bloggen om mitt liv *
Hmm.. Kanske dags att iFokus fixar det då? ;) Det borde ju gå att få till på nått vis, vet inte hur sånt fungerar om jag ska vara ärlig. Jag är ofta inne på min iPad istället för datorn och det tror jag att det är fler med mig som är. Med dem nya smileysen blir det man skriver mer nyanserat och trevligt.
Jag har själv inga problem från min samsung Galaxy surfplatta, jag får lagt in smileys där.
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.
Jaha märkligt.. Som sagt, vet inte hur det funkar det dära..
Jag har också Samsung Galaxy 10.1 och jag ser inte menyraden där smileysarna. :(
MVH Ylva 
* Bloggen om mitt liv *