Bokmärkta trådar
Jag har bokmärkt flera trådar, men jag vet inte hur man kommer åt de. -nån som vet?
Hur menar du?
Jag brukar bokmärka trådar som är intressanta men som jag själv inte skriver i. De dyker då upp i listan "uppdaterade inlägg" precis som om jag själv deltagit i diskussionen.
På så sätt kan jag följa intressanta trådar.
/Maria
Hmmm det funkar inte i min dator iaf. Bokmärker man trådar, så vill man väl kunna gå dit och kika när andan faller en på??
Typ "bokmärken" i webbläsare 🤔
Dock fungerar bokmärke här som #1 Säger, att det kommer upp bland "uppdaterade inlägg" som om man själv skrivit i inlägget :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#2 Vill jag kika i den bokmärkta tråden så får jag leta upp den själv. Det är bara när det kommer nya inlägg som den poppar upp i inläggslistan.
Det är väl det som är intressant? Att läsa en gammal tråd om och om igen kan väl inte vara kul eller😉
/Maria
Du kommer åt en bokmärkt tråd om du går in på sajten som tråden ligger på och kollar under Bokmärken. Det finns en kategori (vänsterspalten) med bokmärken på varje sajt.
Senaste inläggen Mina inlägg Bokmärken
aha okej då fattar jag.
Jag trodde man kunde komma åt gamla bokmärkta trådar via nån knapp/meny.
Jo jag vill åt info i gammal bokmärkt tråd 🙂
Här har jag setat å sparat vissa trådar som jag ville läsa om… 🤔
VSK jag vet inte om du missade Gaiati:s inlägg som publicerades strax före ditt.
En sak jag själv märkt ibland att jag helt enkelt är på fel sajt och letar efter bokmärkt tråd.
.
Tack
Jo jag missade inlägget. -tack