* SUPPORT * iFokus

* SUPPORT *

Etikettmeddelanden
Läst 1407 ggr
[Litenklen]
2013-04-18 21:07
0

Problem..

Har ett gäng systemmeddelanden i min inkorg…

Fråga: HUR blir man kvitt dom????

Karmatarerskanise
2013-04-18 21:12
0

Vad är systemmeddelanden? Är det inne på iFokus, eller mejl du får till din vanliga mejl som skicks från iFokus?

[Litenklen]
2013-04-18 21:36
0

Ingen aning, dom ligger i brevlådan när man öppnar den….

Karmatarerskanise
2013-04-18 21:37
0

Åter igen, menar du inne på iFokus eller inne på din vanliga mejl?

[Litenklen]
2013-04-18 21:42
1

Svar: när jag klickar på "meddelanden" uppe till höger…

Karmatarerskanise
2013-04-18 21:47
0

Vad står det i mejlen?

Eller undrar du bara hur du raderar dom?

Denna kommentar har tagits bort.
Karmatarerskanise
2013-04-18 22:03
3

Finns ingen anledning till att börja svära.
Mejlen har du fått av den anledning som står i mejlen.

För att ta bort dom går du in i dina meddelanden. Unden dina PM står det "Ta bort meddelanden". Klicka på det så blir alla dina PM svarta. Sedan klickar du en gång på de PM som du vill ta bort. Men var försiktig, det är lätt att man råkar klicka bort även andra mejl om man är för snabb.

[Litenklen]
2013-04-18 22:03
1

Tack för hjälpen, NOT!

Amandla
2013-04-18 22:48
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Så här ser det ut hos mig, vi gjorde ett test inne på Övernaturligt för att få veta vad för slags meddelanden man får om ens inlägg blivit bortröstad och om man fått skrivförbud. Meddelandena har legat där hela tiden sedan dess, även om jag genast fick tillbaka mina skrivrättigheter 😎 och vad jag kan se så går det inte att ta bort dem.

Amandla
2013-04-18 22:56
1

Hera brukar skicka frågor som hon inte direkt vet svaren på vidare uppåt, så kanske Niklas (eller någon annan) kommer in och ger en bra förklaring.

Karmatarerskanise
2013-04-18 23:05
3

#9 Aha, det är det som är system meddelanden. Då lärde jag mig något nytt 😃

#10  Vad är det du frågar "varför" på?
Är det varför dina inlägg blivit anmälda så kan du fråga sajtvärden på den aktuella sajten om detta.

Du söker någon som är ansvarig, men över vad? Varje sajt här inne har en Sajtvärd som har ansvaret för just den sajten. Det är denne du bör kontakta om det gäller anmälda inlägg och blockeringar.

Ber dig en andra gång att låta bli att svära. Det ser inte trevligt ut.

Karmatarerskanise
2013-04-18 23:22
5

Påminner om iFokus regler.

"Det är inte tillåtet att:

• Bryta mot svenska lagar och förordningar.
  • Kopiera upphovsrättsskyddat material.
  • Skriva inlägg i reklamsyfte eller marknadsföra produkter/tjänster utan sajtvärdens medgivande.
  • Skriva inlägg som röjer eller antyder annan användares verkliga identitet.
  • Ägna sig åt personangrepp.
  • Använda svordomar eller annat ovårdat språk.
  • Skriva inlägg med innehåll av diskriminerande karaktär."

Det är inte mycket begärt att man följer dessa regler. Visa lite respekt.

JonasDuregard
2013-04-19 00:02
16

LitenKlen: Hera försöker hjälpa dig, om det inte fungerar så tacka för ett gott försök eller förklara vänligt varför det inte fungerar.

Om du skäller ut de som försöker hjälpa dig kommer du inte få någon hjälp. Hera hjälper så vitt jag vet till helt på frivillig basis och kan inte direkt ställas till svars när något inte fungerar.

Ifokus-ledningen kan möjligtvis ställas till svars men även där ber jag dig tänka på att du använder dig av en gratis-tjänst och kan inte vänta dig omedelbar manuell support för funktionerna på sidan.

JonasDuregard
2013-04-19 00:10
6

Angående att klistra in reglerna: Hera är Medarbetare på den här sidan, ett uppdrag som inte minst innebär att man ska se till att sidans regler efterföljs.

Karmatarerskanise
2013-04-19 00:20
9

#16 Det går inte att ta bort systemmeddelanden. Vilket är ganska bra eftersom en del uppenbarligen behöver påminnas om att det inte är OK att bryta mot iFokus regler.

Jonas; du har helt rätt.

[Litenklen]
2013-04-19 00:29
0

Regler???

Vilka regler????????

Inlägget är låst för nya kommentarer