Medlem/mar som bara gör reklam?
Jag har sett ett par medlemmar som gör reklam för en butik som säljer ljus de senaste dagarna. Kikat på två av dem och de har bara skrivit dessa inlägg= samma medlem?
Är det tillåtet?
Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus
Det är inte tillåtet att göra reklam utan att betala för sig. Varje värd får avgöra vad som är reklam och vad som är nyttig information för användarna.
Det har inte varit på min sajt. Bara irriterande när man öppnar en tråd och ser dessa ljus igen och igen. För det är olika rubriker.
Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus
Klicka på Anmäl då. Det är ett brott mot både Skrivregler och Användaravtal.
ok, ska göra det.
Då måste jag ställa en följdfråga.. om man länkar till sin blogg där man även kan beställa varor, är det också att räkna som reklam?
#5: Det är upp till värden för sajten att bestämma. Jag brukar fundera över om en vanlig medlem troligast uppfattar det som bra information eller som att någon vill sälja något. Är du osäker kan du fråga värden i förväg.