Medlemslista
Jag är medlem men finns inte med i medlemslistan. Konstigt. Vad har hänt?
Har du råkat klicka i rutan bakom sajtnamnet? Det är lätt hänt när man använder mobilen har jag märkt 😎När du går in på sajten, ser du då en orange-röd list till höger där det står "Gå med i --- ifokus"? Om du inte gör det, så är du medlem. Det har varit lite krångel med medlemslistorna, killarna som har hand om nätverket vet om det. Om du ser den orange-röda listen så får du klicka på den, då blir du medlem på nytt.
Jag kan ju logga in men finns ändå inte med i listan. Ja dom verkar ha strulat till det. Tack i alla fall för hjälpen.
#2 Nej, det är inget strul. du är medlem på själva iFokus men inte på någon av intressesajterna. För att bli medlem på den sajt du vill måste du klicka i den orangea listen där det står "gå med i support" som ett exempel. Den finns till höger på skärmen
I min bild har jag ringat in stället där du ska klicka när du är inne på den Intressesajt du vill bli medlem på. Det är inringat med rött.
Alla kan gå in på alla sidor om de inte fått skrivförbud på någon vill säga. Du ser alltså inte den orange-röda listen, om jag förstått dig rätt? Jag kan se i din profil att du är med på Glaskonst, det syntes inte förut när jag kollade. Är det den sajten det gäller?
Ja det är det. Jag har klickat i den nu och ser att jag blivit ny medlem fast jag varit med i flera år :-). Tack för intresset.