* SUPPORT * iFokus

* SUPPORT *

Etikettfel-och-buggar
Läst 601 ggr
EvBo
2013-05-05 20:05
0

Medlemslista

Jag är medlem men finns inte med i medlemslistan. Konstigt. Vad har hänt?

Amandla
2013-05-05 20:11
2

Har du råkat klicka i rutan bakom sajtnamnet? Det är lätt hänt när man använder mobilen har jag märkt 😎När du går in på sajten, ser du då en orange-röd list till höger där det står "Gå med i --- ifokus"? Om du inte gör det, så är du medlem. Det har varit lite krångel med medlemslistorna, killarna som har hand om nätverket vet om det. Om du ser den orange-röda listen så får du klicka på den, då blir du medlem på nytt.

EvBo
2013-05-05 20:39
0

Jag kan ju logga in men finns ändå inte med i listan. Ja dom verkar ha strulat till det. Tack i alla fall för hjälpen.

Karmatarerskanise
2013-05-05 20:43
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#2 Nej, det är inget strul. du är medlem på själva iFokus men inte på någon av intressesajterna. För att bli medlem på den sajt du vill måste du klicka i den orangea listen där det står "gå med i support" som ett exempel. Den finns till höger på skärmen 

I min bild har jag ringat in stället där du ska klicka när du är inne på den Intressesajt du vill bli medlem på. Det är inringat med rött.

Amandla
2013-05-05 20:45
0

Alla kan gå in på alla sidor om de inte fått skrivförbud på någon vill säga. Du ser alltså inte den orange-röda listen, om jag förstått dig rätt? Jag kan se i din profil att du är med på Glaskonst, det syntes inte förut när jag kollade. Är det den sajten det gäller?

EvBo
2013-05-05 20:55
1

Ja det är det. Jag har klickat i den nu och ser att jag blivit ny medlem fast jag varit med i flera år :-). Tack för intresset.