Dalmatiner iFokus
Jag har en önskan om att "dalmatiner ifokus"' bildas :)
Dyker det upp någon lämplig värd startar vi gärna en sajt om dalmatiner.
BellaDonna2 om det är hundrasen dalmatiner du menar så tror jag du lättare hittar nån som är intresserad att starta en sån sajt inne på tex hundar.ifokus.
.
#2 - Finns typ en medlem på Hundar iFokus som har dalmatiner…
Rasen är ovanlig här inne tyvärr så tvivlar på att det blir bra aktivitet om sajten startas #0. Men det vore onekligen kul :).
okej, tack för svar :)
Jag tycker hundar.ifokus är en bra sida som är aktiv och det finns mycket kunnigt folk där! Dock tycker jag inte man ska skapa sajter om raser när det redan finns en stor samlingssida. Men det är ju upp till var och en. :)
Perfection is achieved, not when there is nothing more to add, but when there is nothing left to take away.
#5 Fast när man har intresse för en specifik ras så kan det va kul tycker jag :)
Små sajter får ofta en fin sammanhållning, så bara det argumentet att sajten inte lär bli stor, det håller inte tycker jag.
#6 Ja! Dalmatiner är ju en väldigt intressant och trevlig ras, har en själv faktiskt :)
Perfection is achieved, not when there is nothing more to add, but when there is nothing left to take away.
#8 Åh vad kul! Jag har haft, men ägaren sålde henne, lång historia och jag saknar henne såååå mycket
#9 Åh, dalmatiner är en väldigt speciell ras. Helt underbara :)
Ja, det vill jag också!
Sitter och skapar trådar men svårt att få folk intresserade.. Dock kan det finnas många som har en dalmatiner men som inte finns med på iFokus. Så vi får locka hit de och värva fler helt enkelt..
Om någon tar på sig värd rollen kan jag definitivt hjälpa till med att vara Medarbetare och jag vet nog fler som kanske kan som sitter på massa kunskap!
Tycker skulle vara kul med en Dalmatiner sida här i hundar.ifokus. Jag är så förälskad i Dalmatiner och har själv 2 hanar. Skulle vilja pratar med fler som har samma ras då jag har så mycket mer att lära mig om rasen.
#11 Underbart bra! 🌺