Justin Bieber iFokus - Sajtvärd?
Hejsan!
Jag & min kompis vill ha Justin Bieber iFokus. Vi vet folk som vill vara medlem på sajten. Men problemet är att vi inte hittar en Sajtvärd.
Min fråga är om min mamma kan starta sajten & att jag sedan fixar allt annat?
Ps. Om det finns någon myndig Belieber som skulle vilja ha en sajt så får du mer än gärna PMa mig!
Jo tack.
Det är redan ansökt.
Men varför inte? Alla kanske inte gillar Justin B. Men är intresset stor nog så varför inte. Gillar man inte ämnet så är det ju bara att undvika att läsa på den sajten..
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Skulle va roligt :)
Medarbetare på Barnens iFokus. Jedward iFokus ♥ JEDWARD ♥
Edward: "John was on this earth before me, it was like oh look it's a boy...oh look it's John and Edward!" ♥ JEDWARD ♥
Har inte jag redan sagt till dig?
Detta var ingen tråd när jag frågar "Vad tycker ni?" utan att jag frågar om något helt annat. Nu är det banne mig dags för dig att ge dig.
#4 Jag håller med dig :)
Och jag som inte är något större fan av Jedward struntar i att gå in på sajten & förstöra för andra. Tycker att alla har rätt att ha en sajt för sin idol :)
#4 jag kan redan känna lukten av alla hundratals trolls som kommer terrorisera JB.ifokus varenda dag. Muuuums
#7 Och varför…Varför inte bara göra som #4 säger och därmed låta alla skriva om det de tycker om.
#7 Just nu ser jag dig som ett "troll" som vill uppvigla till stök, Prova ta lämna det som inte intresserar dig, och gå vidare. Alla behöver inte tycka som du. Jag gillar inte Justin B men inte behöver jag racka ned på dom som gör det.
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
#9 Vet du vem jag är? Du får gärna googla Geoffrey Paris.. Jag syftade på en helt annan sak. why skapa en ny site bara att låta justin bieberhaters komma och skriwa skit om honom. det är bara a faktum. hela 4chan kommer attackera siten. kolla på andra justin beiebr forums, varenda tråd är en trolltråd.
#10 Värst vad du känner till om Justin Bieber. Du måste vara ett stort fan😉
/Maria
ha ha ha 😂
Tråden kan låsas så att vi slipper alla onödiga hatkommentarer. 🤓