* SUPPORT * iFokus

* SUPPORT *

Etikettönskemål-förslag
Läst 654 ggr
millam
2

Ang. skapa undersökning/ iFokus-kluring

Hej på er!

Här sitter en totalt datorhandikappad tjej som har så svårt att veta, komma ihåg från gång till annan vilket av dessa 2 man ska använda och när.. När kan dom som läser se svaren i förväg och inte.. ☺️

Skapa undersökning/ iFokus-kluring, alltså.

Tror vi är flera, inte kan jag vara ensam om att inte fatta..? Däremot kanske den enda som törs erkänna det. Om det var lite enklare kanske flera gjorde övningar?

Alltså, dom som gör program som ska användas av totalt datorhandikappade människor, göra bruksanvisningen (tydlig, enkel förklaring) där man utgår från att användaren faktiskt inte fattar nåt?

Så färre blir rädda för att göra bort sig och flera använder sig av dom?

Bara ett förslag från praktisk användning..🌺

MVH

Karmatarerskanise
2

Undersökning gäller en fråga, med flera olika svar.
Kluring gäller flera frågor med olika svarsalternativ.

Så har man bara en fråga är det alltså undersökning som gäller.

millam
0

Om man nu har en fråga med flera svarsalternativ och vill inte att dom som läser får reda på svaret i förväg av texten nedanför eller på annat sätt innan den som frågar vill det, vilken gör man då?

För mig har jag förstått att Kluring funkar bättre, trots att det bara finns en fråga. Därför jag frågar..

Karmatarerskanise
1

Då är det undersökning som gäller, för där måste man svara för att kunna se vad andra svarat. Men det fungerar alltså bara med en fråga.

Kluring behöver du inte svara på för att se svaren i tråden.

millam
0

OK, tack, nu fattar jag. Det var svaret på mitt trassel med detta! Hoppas minnet är med mig bara!🌺

[GunillaF]
1

Den här tråden ( http://healing.ifokus.se/discussions/4dc41ea388f4724d1d0055f7-sa-har-gor-du-en-intuitionsovning?discussions-1) med beskrivning hur man gör, ligger alltid synlig inne på Healing för de som vill göra en övning (vi har intuitionsövningar varje dag)

Jag har även länkat den tråden till andra sajter där det frågats efter hur man gör.

millam
0

❤️