* SUPPORT * iFokus

* SUPPORT *

Etikettinsider-och-andra-betaltjänster
Läst 1496 ggr
Alexxiis
0

Men jag är ju ingen insider?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej! Altingen så har det alltid varit såhär, eller så är det en bugg för jag märkte detta bredvid min profil bild? Har det alltid varit så? Då har jag isåfall aldrig märkt något… Men om det är något annat, jag har ju inte köpt något ? :O

Alexxiis
0

Dessutom så har signaturen aktiverats! Så var det inte eller förut? :S

Fridaaaa
1

Jo du har insider 🙂
Det är därför signaturen med är aktiverad plus att du har symbolen vid din Avatar. Antingen har någon gett dig det eller så har du varit tillräckligt aktiv för att få det 😉

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Alexxiis
0

#2 men hur har jag fått det? :O jag har inte bekräftat något köp eller så :/ har inte köpt något… (Tack för ditt svar förresten :). )

Fridaaaa
1

#3 Man kan inte köpa Insider längre, mer än med Guldmynt, läs vad jag skrev till i #2 😛

Alexxiis
0

#4 tack för svaret! :) okej vad bra hehe. ;)

Fridaaaa
1

#5 Så nu har du det 1 månad framåt, från det du fick det 😛

Rita-S
5

Du får Insider vid att köpa med egna Guldmynt, vid att någon annan skänker det till sig för sina Guldmynt, eller vid att du är tillräckligt aktiv så att du får det av iFokus själv som belöning för hög aktivitet. :) I och med att du inte har köpt själv är det alltså en av dom två sista.

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

[CavyQueen]
2

Du kan se om någon har gett dig, klicka på ''meddelanden'' sedan står det ''Senaste gåvorna'' om du har fått något

Alexxiis
2

#6 #7 #8 tack så mycket! :) tror jag fått det av iFokus ;) tack för alla svar! :)

Calcifer
0

Same here. Blev väldigt förvirrad först. ;)

"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Alexxiis
0

#10 haha jag med! Min reaktion var liksom: Men vänta lite, har den alltid varit guldig? Åh nej tänk om jag råkat köpa något av misstag!

haha :)