Ifokus insider missbrukas
På tonåring iFokus startades en tråd angående rasism som snabbt gick över till huruvida SD är ett rasistiskt parti samt PK Sverige.
Nu har folk med Insider röstat ner ett antal av mina inlägg, som INTE är rasistiska eller går emot någon annan skrivregel, så nu har jag skrivförbud på tonåring iFokus. Får det verkligen gå till så?
Jag länkade bland annat till denna video:
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=-lFnDa9ckRM
Samt denna text i fortsättningstråden:
här fortsätter diskussioner som uppkommit från tidigare tråd.
Tycker det är riktigt tråkigt att man inte ska kunna diskutera sådana heta potatisar utan att man ska bli tystad av mängden! Vi var flera som tyckte det var väldigt tråkigt att trådarna röstades bort!
Det är en fråga du får ta upp med Sajtvärd eller Medarbetare inne på tonåringar.
De kan avgöra om inläggen ska vara kvar eller inte.
/Maria
Om dina inlägg inte brutit mot Skrivregler eller svensk lag, och alltså har anmälts på ogiltiga grunder, så kontakta Sajtvärd eller Medarbetare på den aktuella sajten. De kan lägga tillbaka dina inlägg och häva skrivförbudet om de håller med om att du inte brutit mot regler eller lag.
Har kontaktat dem men vissa av sajtvärdarna på tonåringar var emot mig i tråden, så jag kan tänka mig att det är därför dem inte låser upp tråden igen?
Det är mycket tråkigt när folk inte förstår vad "anmäl" är till för. Istället för att anmäla sådant som bryter mot skrivreglerna så anmäls sådant som går emot någons åsikt. Det är dock omöjligt att göra något åt folks ignorans.
Tilde brukar vara väldigt aktiv och bra på att ställa saker tillrätta. Kontakta henne så tar hon säkerligen bort förbudet och återpublicerar dina inlägg.
har varit i kontakt med henne men inget har hänt än… Får testa att skicka till fler.