* SUPPORT * iFokus

* SUPPORT *

Etikettfel-och-buggar
Läst 397 ggr
Andina
0

Missar Guldmyntsgåvor

Nu har det hänt så många gånger att jag inte längre tror att det bara är mig det är fel på…

När jag går in på mina "Meddelanden" så hittar jag hälsningar från Guldmyntshoppen som jag uppenbarligen har fått, men aldrig har sett. I början trodde jag att jag kanske haft för bråttom eller nå't, men jag tror inte att jag är såå stressad och inte sååå vimsig, för det är vid flera tillfällen jag upptäckt "missade gåvor" när jag gått in på mina Meddelanden.

Det hade varit bättre om jag kunde se fler än de senaste 5 gåvorna, för att ha möjlighet att upptäcka fler missar… 

Ba' en fundering. Är det bara jag som missat de "uppoppande guldmyntsgåvorna"?`

Förresten: Go'Jul på er allihop här på iFokus! 😃

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Rita-S
0

Har du något addin på nätläsaren för att blockera pop-up fönster? Popup-blocker eller något sådan? Om du har det kan det vara det som ställer till så du inte får fönstren poppandes fram när du får gåvor :)

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Andina
0

#1 - Tack Rita. Men, nej, jag har ingen popup-blocker. En del av gåvorna får jag ju dessutom, men andra hittar jag först när jag går in på mina Meddelanden - så det är inte alla gåvor jag missar. Men av de senaste gåvorna har jag nog missat närmare hälften (obs, det är inte många gåvor det rör sig om… för närvarande, men nu i juletider ökar ju mängden gåvor ändå och då är det ju snöpligt om jag missar att någon sänt mig en gåvo-tanke… ;) ).

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing