Krav på att starta en sajt
Hej!
Jag är lite sugen på att Starta en sajt. Men jag undrar, hur mkt tid krävs det? Ska jag sitta och läsa igenom alla inlägg som skrivs, varje dag? Ni som är värdar, hur mkt tid lägger ni? Vad förväntas?
Tack!
It's nice to be important, but it's more important to be nice!
Jag lägger timmar. Jag föredrar att läsa allt som skrivs eftersom sajten är mitt ansvar.

Instämmer helt med Hera. Lägger flera timmar per dag på mina sajter och läser allt.
mvh Maria värd på barn, miljonar, bloggande
medarbetare på husmorstips.ifokus
Min blogg: http://nouw.com/mariastankar
Allright, då är det nog inget för mig för tillfället.
Tack för svar!
It's nice to be important, but it's more important to be nice!
Dock så måste du ju inte göra som ovanstående gör, har du engagerade Medarbetare så kan dom hjälpa dig med det mesta om du inte har flera timmar att sitta och läsa igenom inlägg. Och om det är något konstigt så kan dom plocka bort det eller meddela dig om det är något 🙂
Blev lite nyfiken på vad det var för sajt du ville starta också nu…
Hälsningar Wille, medarbetare på akvarieräkor och fjäderfä.
Sen beror det på sajtens inrikting också hur aktiv du behöver vara, är det ett smalare ämne så kanske det inte är så himla många inlägg varje dag. Dessutom tar det ett bra tag att arbeta upp en sajt från noll! Och självklart hänger det även på dina medisar. På de sajter jag jobbar så är vi flera som hjälps åt.
Även jag läser igenom alla inlägg som görs på "min" sajt, jag vill gärna hålla lite koll på vad som händer.
Då motor iFokus inte är så stort så tar det inte så lång tid, och går man igenom allt nytt som händer allt eftersom så är det varken jobbigt eller tar lång tid 🙂 Jag deltar även ganska naturligt i alla trådar som skapas, och det underlättar.