Smilisar i mobilen
Hej! Kan man på något sätt använda ifokus-smilisar i mobilen eller går detta endast på datorn?
Vissa mobiler får fram smileymenyn på webversionen, men många inte. Får man inte fram dom går det inte.
Har du android? Gå in på webbläsarens inställningar och klicka i "begär skrivbordsversion".
#2 Nej, jag har iPhone. Det verkar inte gå att få upp menyraden på dom…
#3 då har jag tyvärr ingen aning om hur man gör :-/
#4 Jag har andriod. En sgs3. Var hittar jag denna inställning?
#5 jag får upp detta på de tre punkterna uppe i hörnet i Chrome. Vet inte om det ser ut så för dig, då jag har Sony. Men det var iallafall ett tips från Niklas när jag funderade på varför inte "menyraden" i inläggsrutan visades.
Något sådant får inte jag upp. Använder mig a standard webbläsaren.
#7 skumt. När jag använder standardwebbläsaren i min mobil, "webblärare" (Explore?!), så ser det ut som i bilden nedan. Har din mobil något ställe för inställningar på webbläsaren?
Fungerar inte på min iphone heller, och de smileysar man kan ta in via ipad och iphone blir bara rutor när man är inne på datorn sen.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#8 Hittar ingen inställning där man kan välja det du skrev längr eupp tyvärr.
#10 då kanske det inte fungerar så på Samsung. Niklas kanske har en annan lösning för Samsung? För det var iallafall han som gav mig tipset. :-)
#3: Det går om du exempelvis använder Chrome i iPhone. Den finns i App Store.
#12 Jag använder chrome i min iphone, men vill inte fungera ändå 😕
#13: Har du valt att använda skrivbordsversionen i menyn (nej)? Det är då verktygslådan aktiveras. :-)
#14 Japp har jag gjort. Men kan testa att avinstallera googlechrome på telefonen och installera igen och sedan ändra, se om det hjälper.
Det funkar för mig. :-)
Nu fungerar det på iphonen när jag installerade om 🙂
Tack niklas, började nästan tro att jag fått det om bakfoten :-)
:-) Om det är någon som inte vill använda Chrome fungerar det med exempelvis iCab Mobile och alla webbläsare som kan byta användaragent också.
Det funkar finfint för mig att göra smileysar genom att klicka i "begär skrivbordsversion", skriver faktiskt det här från mobilen! 😃 Jag har en Samsung Galaxy s3 och använder chrome.
Skulle det inte kunna gå att fixa så att man får upp menyraden även med safari på iPhones?
Hälsningar Wille, medarbetare på akvarieräkor och fjäderfä.
#21: Jag vet inte vare sig om det går eller om jag skulle vilja ha det så. Personligen tycker jag det är skönt att slippa verktygsfältet. Smileysar kan jag få dit på andra enklare sätt i iPhone.
Jag har en Windows phone och även de få gånger jag får upp menyn så fungerar inte smileysarna…
Saknaden av små kattassar är enorm... Att överleva det varje dag är en konst...
Sajtvärd på julen.ifokus.
Jag kan inte använda iFokus i mobilen om jag kör Chrome, hela telefonen hänger sig 🤐fast på alla andra sajter jag besökt har allt fungerat utmärkt. När jag använder mobilens egen webläsare för att besöka iFokus så är det hopplöst att skriva, markören hoppar hejvilt fram och tillbaka så det kan ta en kvart att skriva ett inlägg av den här längden. Alltså går jag in på iFokus så lite som möjligt med mobilen, men andra sajter fungerar. Har en HTC och vill använda vanliga versionen av iFokus, mobilversion gillar jag inte ett dugg.
yey,äntligen kan jag få smileysar på min tablett 😂
😛😛😛skriver med emolj skrivbordet
#26 Fungerar inte, blir som sagt bara rutor. (se högre upp att jag nämnt det), så syns inte på vanlig dator så att säga.
#26 För mig syns dina smilisar! :)
~ When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you've got a thousand reasons to smile.
#28 Vad sitter du vid då? För jag har google chrome på datorn, windowsdator, och är bara fyrkanter.
Nu funkar det i chrome. Tack så mycket! 😃