Enkät om iFokus som inte fungerar
Jag har flera gånger fått upp en ruta med en fråga om jag vill delta i en undersökning och svara på några frågor om iFokus. Rutan dök upp senast alldeles nyss. När jag klickar på Ja kommer jag varje gång till en nästan tom sida och det finns inga frågor.
Sidan jag hamnar på har adressen
http://survey.nuggad.net/nugirq/jqs3?start=se_n24/se_n24.irq&service=NUG&rnd=5425727730003957135&p2=5&p1=17&si=355
Har enkäten försvunnit eller är det något i min webbläsare som hindrar mig att se frågorna?
Jag ser en iFokuslogga och en skala som visar att jag ligger på 3% av 100%.

Mvh Cattisa
"Tur har man kanske varje dag, otur mera sällan". Valfridus I. President i republiken Åsen och Fristaten Holmen
Jag ser undersökningen.
Jag har Internet Explorer 11. Vad har du för webbläsare Hera?
"Tur har man kanske varje dag, otur mera sällan". Valfridus I. President i republiken Åsen och Fristaten Holmen
Jag ser också, har chrome.
Sitter med mobilen. Vet inte vad det är för webbläsare. Står bara internet.
Jag testade just Mozilla Firefox. Där fungerar enkäten och frågorna syns. Mystiskt!
Tack för att ni svarat. Då vet jag att det är min Internet Explorer 11 som spökar.
Mvh Cattisa
iFokus har en tedens till att inte fungera ordentligt på IE. Hade själv det, men gick över till Chrome och sedan dess har jag inte haft problem alls.
Jag har svarat tidigare men då troligen inte med denna dator. Här har jag Windows 8.1 och IE 11. Jag blev tillfrågad så här:
Värd på Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973
Sen blev det omöjligt att svara eftersom inga frågor dök upp:
Värd på Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973
Varför tror den som formulerat frågorna att ingen tittar på TV mellan 02-06?
Emo! Precis så blev det för mig också med Internet Explorer 11.
Det verkar som om du inte har fyllt i ålder när du klickade dig vidare eftersom frågan kommer igen.
/Maria
Fyllde i ålder nu, men det var ingen enkät för frågor om i fokus.
14 Det är den enkäten som finns just nu.
Är man 13 år så slipper man mer frågor på den här enkäten.
För då är man inte intressant! 👍
Letar i alla skrymslen o vrår här på iFokus. -< -< -< -< -< -< -<-<
#7 Den rutan fick inte jag heller upp! Jag fick upp en undersökning som jag svarade på, men är besviken eftersom den inte handlade om iFokus!
** Energy Pethead
**Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Att bara klicka på en länk som dyker upp på ett eller annat sätt, som i det här fallet en PUP, är vad som brukar ta in olika varianter av malware i datorn och öppna bakdörrar för angrepp.
Länken som redovisas ovan leder till survey.nuggad.net och när jag öppnar den försöker den öppna toppsajtem nugg.ad som är blockerad hos mig. Jag får upp sidan som frågar om min ålder, men jag har inte tillåtit skript att köras, så jag kommer inte längre än så om jag inte märker nuggad.net som betrodd.
Jag tycker nog att en undersökning, om sajten är intresserad, bör skötas på ett mer rumsrent sätt. Man öppnar inte popuper som skickar folk till en annan sajt, utan man håller sina grejer hemma, och öppnar inte någonting i webbläsaren oombett. När iFokus har fått förtroendet att använda skript, ska de inte användas till PUP även om den råkar vara benign.
Och nog kan det vara något i webbläsaren som hindrar att man ser frågorna, och det ska man nog vara tacksam för, eftersom det är ett skydd mot att få in malware i datorn. Men självklart kan det också vara att det är en bugg som gör att man får den här popupen och att det för tillfället inte ligger någon enkät där, eller att enkäten är felprogrammerad.
#18, Bra sagt.
#18 Bra skrivet. Jag håller med föregående skribent, men självklart hade en undersökning (eller utvärdering) om iFokus varit bra! Jag försökte själv göra en i en tråd. Om iFokus ska vara en så bra och tillfredställande sajt som möjligt är det viktigt för dem som driver den att få veta vad vi medlemmar verkligen tycker om den.
** Energy Pethead
**Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/
jag svarade och fejkade min ålder,men sen frågade de hur många personer det finns och jag svarade 11(det bor 11 eller 12 i mitt hus,vet inte vilket) men de sa att det största som gick var 10😮
// Linah
Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
Gerbilsidan
Man måste vara 14 för att delta i undersökningen
~Joja my rabbit~ ❤️
~Kaniner~ ❤️
#22 jag vet,men jag fejkade och sa att jag var 17:P
// Linah
Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
Gerbilsidan
Ja fejkade också så att :P
~Joja my rabbit~ ❤️
~Kaniner~ ❤️