* SUPPORT * iFokus

* SUPPORT *

Etikettstarta-sajt
Läst 1066 ggr
Medaljjägaren
3

Någon sorts ny sajt?

Hej! Jag fick nog till världens dåligaste rubrik, men aja. Om någon som vet någon bättre rubrik, så ändra gärna. Jo, det var så att jag tänkte på det här med läxhjälp om datten och ditten osv. kan vi då inte ha någon sajt med typ läxhjälp och så för de som behöver, och typ lite om vad man ska lära sig i skolan, vad man ska kunna för olika betyg, och skolan i allmänhet. Typ skolan iFokus eller nått? För jag skulle tycka att det skulle behövas. Och om någon som kanske är typ lärare ville starta sajten, så skulle det vara bra, eller någon som har vikarierat, eller vet hur det är i alla fall. PS. Jag skulle gärna kunna vara Medarbetare ;-)

YEY, INSIDER!

Lia
2

Det finns Studier iFokus :)

Saga85
1

Jag har också funderat på något sådant. Har precis börjat att studera till grundlärare nu dock, så känner inte att jag har tid att dra igång en Skola iFokus

Men bra förslag. Där kan man knyta ihop både lärare, elever och föräldrar i en och samma sajt.

moondancer
2

Som #1 sa, det finns studier.ifokus. Där finns det bland annat läxhjälp.

#0 Är du intresserad av att vara medabetare kan du skicka ett PM där du berättar lite om dig och varför du vill vara mearbetare ;)

//Olle
Sajtvärd för svensknatur.ifokus, miljö.ifokus och studier.ifokus

Medaljjägaren
1

Ok

YEY, INSIDER!