Avfölja i tråden
Har aldrig hört ordet avfölja förut så fick googla på det.
Ändå så är jag osäker på vad du vill med en sån funktion. Att följa en tråd är ju ett aktivt val, endera genom att skriva i den eller genom att bokmärka den.
För att veta att man vill sluta följa den så måste man ju öppnat den och sett att den inte längre är intressant och då är det ju bara att klicka bort den nästa gång den dyker upp.
Så skillnad med en funktion i tråden blir ju minimal.
.
Man kan gå ur en tråd om det är det du menar? Både egenskrivna eller som man skrivit i. När den kommer upp där det kommer upp inlägg man följer/skrivit i så klickar man på "gå ur" 🙂
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

#1 Förvisso, men då måste man komma ihåg det till nästa gång den kommer upp. Ibland så blir det automatiskt att jag klickar på en tråd när den kommer upp till höger och då är den ju med i lopen igen. Ibland så är det trådar med väldigt tråkig stämning och då vill jag gärna ha möjlighet att välja bort den på en gång, så att säga.
Det är väl bara att trycka på "Ta bort" vid "Mina inlägg" om jag förstått dig rätt.
//Flöffo
Mitralis Du får träna upp minnet istället. 😉
Men ok då förstår jag varför du vill ha sån funktion inne i trådar.
.
Om det är så att du råkar klicka på tråden är det bara att klicka "bakåt" så finns den i listan igen. Men håller med om att det vore bra. Undersökningar exempelvis hamnar ju där bara man svarat.
Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus

#6 Smart! 🙂
Allmänt: Ibland så går man in i en helt normal tråd och skriver lite. Sedan så spårar tråden ur och man mår dåligt av att läsa den även fast man inte personligen är inblandad i tjafset. Det är vid de tillfällena som jag skulle uppskatta att kunna "Ta bort" inne i tråden så att man slipper få upp det där "kriget" bland "Mina inlägg". Inland så heter ju trådarna bara Akut eller Hjälp eller någonting annat neutralt och om man får upp tre sådana rubriker så kan det vara lite besvärligt att komma ihåg vilken som var mindre trevlig. Sedan då blir det ibland att man är där och kollar fast man vet att man inte ska bara för att den kommer upp i listan. Ungefär som att man tittar på en olycka, eller pillar på sårskorpor.
Tänker mej att man kan lägga "Ta bort" vid de andra funktionerna. Bevaka Bokmärk Olästa Ta bort
Jag brukar öppna i ny flik i såna fall, så kan jag kolla vad för tråd det är och ta bort den i den andra fliken :)
//Flöffo
Saknar också en sån funktion, speciellt eftersom jag sitter mycket på telefonen, och då går det inte att klicka gå ur för mig..
/Surpan