Lättare att göra smileys
Jag drar mig för att använda smileys på sidan. varför? Jo, för det är så omständligt. Klicka hit och klicka dit för att få en gubbe. Jag undrar om det finns något som gör att det blir lättare att få smileys?

Memento mori

Medarbetare för Julen
Kan det bli lättare än ett klick😉
/Maria
Tycker också det borde vara något kortkommando som på de flesta andra ställen. ":)" borde bli en smilis enligt mig.
Då blir ju problemet - alla kan inte de koderna. :)
Sorg är kärlek som blivit hemlös
Sorgen är kärlekens pris
Håller med. Stör mig på detta. Speciellt när jag sitter på telefonen och det inte går att göra smileys.
/Surpan
Det är dock jobbigt med alltför enkla kortkommandon för oss som inte vill göra en smiley. Alla gilalr dom faktiskt inte. Minns att jag blev galen förr på vissa sidor när ":)" blev en gul gubbe hela tiden, det är därför jag gör mina åt fel håll (;
Exempelvis ":D" går ju dock inte att göra åt fel håll, då blir det en annan betydelse, och jag kommer bli väldigt irriterad om det dyker upp en gul smiley varje gång jag skriver så.
Men lite "krångligare" kortkommanden, på vissa sidor är det ju :happy: exempelvis som blir en smiley, skulle funka enligt mig. Eller att man får klicka i en ruta på inställningarna huruvida man vill använda kortkommandon eller inte.
//Jessie