Medlem gått ur iFokus?
Jag kom precis in på en site på iFokus som inte är aktiv och så skulle jag gå in på en av medlemmarna men då kommer detta meddelandet upp:
We're sorry, but something went wrong.
We've been notified about this issue and we'll take a look at it shortly.
Men där är inga [ ] för namnet som de ju gör om medlemmen gått ur iFokus. Så HÄR ser de ut. Kan jag få tag i personen eller har den gått ur?
/ J
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game" Sajtvärd för aupair.ifokus.se/ & bakverk.ifokus.se/
edit - fel
Sorg är kärlek som blivit hemlös
#1 Ja hade för mig det också , men där är inga såna tecken på namnet. Just därför tycker jag det är konstigt att jag får upp ett sådant felmeddelande 😐 För om ni ser här på TS här är där inga tecken men felmeddelandet kommer ändå upp.
/ J
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game" Sajtvärd för aupair.ifokus.se/ & bakverk.ifokus.se/
De som inte har [] runt nicket har blivit avstängda av iFokus. Och det har ju tidvis varit fel på avsluta funktionen så finns rätt många medlemmar som iFokus har avslutat åt.
Så medlemmarna finns inte längre på iFokus. Sen kunde det ju vara bra att det istället kom upp att användaren inte längre finns på iFokus istället för we are sorry.
.
#4 Okej. Tack för svaret !
Då finns mest troligt inte denna personen här längre. Då får jag lösa det på annat sätt 😛 Tack än en gång för att du svarat!
/ J