* SUPPORT * iFokus

* SUPPORT *

Etikettövrigt
Läst 871 ggr
Andorr
3

Ändrad guldmyntsstrategi?

Tidigare fick man ett Guldmynt när man var snabb med att trycka bra inlägg.

Detta är borttaget. Varför?

Är det en tillfällig bugg? Eller är det stadigvarande?

leemland
3

#0 Jag fick det för en stund sedan så tror inte de är borttaget i alla fall .

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

leemland
3

Och jag fick nytt Guldmynt nu när jag svarade dig : 

Din snabba respons belönas härmed med hela två Guldmynt. Du kan se ditt totala antal Guldmynt samt använda dessa i guldmyntsshoppen.

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Fridaaaa
1

Det är inte borttaget

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Andorr
2

Testade nu på en trådstart som var fyra minuter gammal. Borde ge ett Guldmynt, men nä.

leemland
1

Tror de gäller inom minuten . 4 minuter är ju lång tid ändå :P

/ J 

Staffan
10

#0 Andorr

Det stämmer bra. 

Vi tog till oss av den kritik vi fick vid införandet av belöningen. Vi håller med om att det riskerar skapa en känsla hos skribenter att man får "Bra inlägg"-röster bara för att någon vill samla Guldmynt - istället för som det ska vara att inlägget man skrivit verkligen uppskattades.

// Staffan

Andorr
1

Brukade få Guldmynt inom en tiominutersperiod efter trådstart.

Andorr
1

#6 ok. Jag har ju nu inte urskiljningslöst bra inläggat.

Bra att få veta!

leemland
1

Missade att du skrivit att de gällde bra inlägg knappen. Trodde de va hur snabbt man svarade en tråd.

/ J 

Andorr
1

Man får alltså fortfarande två Guldmynt för snabb kommentar?

Taggeman
4

Det är som när man ska få en viss medalj man måste svara/skriva fort något  inom en viss tid för att kunna få den.

☀️🙂😃😛 😂🤪😎😇🎅😡 Medis på Fågelskådning 😟🥳🤔😴😈💣🌈✨🏆👍❤️🏅

………… 🦅 🦋 🐟 🐠 🐟 🦉 (^I^) 🦉 🐟 🐠 🐟 🦋 🦅

beem
3

Gäller att bevaka alla inlägg snabbt då 😃

Sorg är kärlek som blivit hemlös

Andorr
3

Ni kommunicerar med den nya, mer laydbacka me! 😎

Andorr
1

Är så in i norden nyfiken på vad den som skrev i den borttagna tråden Ut-nånting.

Har lite överskott av fightingvilja 4 now.

Utesluten?

Niklas
1

#10: Ja.

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning