Nej :) Det är bara sajtvärden och Medarbetare på sajten som kan välja att radera trådar och inlägg.
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck
Nej bara sajtvärden eller Medarbetare på den sidan
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Bör man inte ha möjlighet att ta bort egna inlägg själv, tx om man upptäcker att man gjort helt galet, felaktig info eller liknande?
#3 Problemet på sajter som har den funktionen är att bråk ökar då folk kan ändra sina inlägg och sedan spela "oskyldiga". Som Pelle skriver till Stina att hon ser ut som en gris i klänningen, varpå Stina ber Pelle dra åt helvete, sedan ändrar Pelle sitt inlägg till något neutralt, vem av dom kommer admin varna sedan när denne ser tråden?
Sedan så tar folk bort inlägg varpå trådar blir hackiga och det går inte att följa diskussionen i efterhand.
Personligen skulle jag vilja att det inte går att ändra inlägg alls utan admins hjälp, alternativt att det står att inlägget redigerats.
Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus
Rosenborg15 efter du skrivit ett inlägg så har du en timme på dig att ändra i ditt inlägg. Har det blivit helt fel så kan du radera hela texten och skriva tex att det blev fel och i inlägget be nån ta bort det.
Om du använder mobilversionen så kan du inte ändra, Om du använder fullversionen på mobilen så tror jag du måste sätta fingret i inlägget så ska det dyka upp en länk "hantera". På vanlig dator så håller du musen i inlägget så dyker länken "hantera" upp så, klicka på den så kan du ändra.
Har det gått mer än en timme så får du kontakta nån som är ansvarig på den aktuella sajten och fråga om dom kan ta bort inlägget. Du hittar vem som är ansvarig på aktuell sajt under "om sajten" som finns uppe i listen på varje sajt.
.
Det är en bra idé att det står om inlägget redigerats.
"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen