Mobilversionen byter till fullversionen vid uppdat
När man surfar med mobilversion och befinner sig inne i PM-listan och uppdaterar läsaren så byter den till fullversionen.
Android 5.11
Firefox webbläsare av senaste version
Annonsblockerare?
Det visas annonser.
#2: Betyder det att du inte har någon annonsblockerare installerad? Ditt svar var lite tvetydigt.
Jag har ej installerat annonsblockerare då jag köpt annonsfritt i torsdags förra veckan och inväntar att pengarna kommit fram. Har nyss installerat Opera och skall testa med det.
Kan det vara att tredjeparts-kakor är blockade kanske?
Blir exakt samma sak med Opera.
Är jag i pm och uppdaterar så blir det fullversionen. Spelar ingen roll om jag är i rooten på pm eller i ett pm.
#7: Provade du att aktivera tredjepartkakor? Det borde inte behövas tycker jag.
Jag ska testa att ändra i Opera igen och se.
Och nej, jag tror inte heller det har med saken att göra.. Återkommer om nån minut.
Nej det blev ingen skillnad alls när jag tillät tredjepartskaka.
Går jag in i fliken sajter och trycker på uppdatera så kommer "We´re sorry….." upp.
Uppdaterar jag en gång till så är det samma felmeddelande men nu i fullversion..
#11: Jag ska se om jag kan få tag på någon annan som har Android och Firefox och kan testa det.
#12: Nej, där lyckades jag återskapa det själv. Jag skriver upp det.
Bra din lur oxå kunde se problemet Niklas.
Är väl ingen jättejobbig bugg när man väl känner till den, men tänkte ändå tala om den.
Skriver från mobilen nu och Opera. Testade att ändra user agent till dator istället för mobil. Ingen skillnad. Tänkte om detta kan vara till nytta vid felsökning.