Hur ta bort "guldmyntsfliken"?
Hej, har problem med att stänga ner den där saken som kommer fram när man hittat ett Guldmynt, trycker på "vida aldrig detta igen" (eller något liknande) men inget händer. Har testat både via datorn och mobilen och den fortsätter att komma fram. Vad är felet? :/
~ Be sure to taste your words before you spit them out ~
Trycker du på ok efter du har klickat i det? Har du rensat webbhistoriken?
Det händer inget när jag klickat på den, kommer inte fram något så jag trycker på X:et. Nej har inte rensat webbhistoriken, hur gör man det?
Förresten, i #0 menar jag visa, inte vida hehe :)
Jaha, jag trodde man klickade ok för att få bort rutan.
Om du kollar under fliken "aktuellt just nu" som finns ovanför inläggslistan till vänster står där hur man rensar.
Tack!
Hera artikeln om hur man rensar webbhistoriken den tog niklas bort i början på året eftersom enda som hade nytta av den var de med IE8.
När det gäller länken i popupen så funkar den inte och det oavsett webbläsare.
.
#5 Jaså! Då ber jag om ursäkt!
Det var mycket som försvann med en uppdatering på den här sajten för ca 1.5 år sen.
Bland annat att kunna ta bort popupen när man får Guldmynt även Fotoalbumet #184 och lägga till kontakter.
När man jagar Medaljer så har en del popuper slutat att fungera få när man får .
Ex. Illern, Guldstjärnan, Blixten, Biologen,
Här en del kommentarer om uppdateringen då. http://support.ifokus.se/discussions/53a8437f8e0e742f99000819-test-i-ifokus-30?discussions-1
☀️🙂😃😛 😂🤪😎😇🎅😡 Medis på Fågelskådning 😟🥳🤔😴😈💣🌈✨🏆👍❤️🏅
………… 🦅 🦋 🐟 🐠 🐟 🦉 (^I^) 🦉 🐟 🐠 🐟 🦋 🦅