#0: Jag tror inte den funktionen har hunnit packas upp ur flyttlasset än.
// Harley
#1: Det tror jag också. Jag har aldrig tagit bort ett meddelande på iFokus. Vill gärna kunna gå tillbaka och kolla saker i efterskott.
- Redigerat 2020-09-09 10:20 av Niklas
#2 Då är vi olika!
Definitivt. 🙂
#0. Det undrar jag också, jag vill radera en massa strunt som är års gamla och sånt som inte behöver finnas kvar!
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
Två sorters meddelanden som jag gärna skulle vilja kunna ta bort är "Välkommen till …", när man gått med i en ny sajt, och "Du har anmält en kommentar i sajten … Tack för att du hjälper till att hålla ordning i iFokus".
Det räcker ju att ha läst dessa en gång, sedan ligger de bara i vägen i meddelandelistan. Så det vore bra om man kunde radera tycker jag.

Du skulle ha raderat dom innan vi gick över till nya versionen… ;)
Skämt åsido, jag saknar också att kunna ta bort meddelanden så den funktionen kommer jag jobba för att vi ska få tillbaka :)

Så är det säkert. Men Tarotstollan skrev att hon hade en massa gammalt strunt som var flera år gammalt… :)
#9: Kanske kommit någon ny medlem också! 😁

Ja, men då har dom inte en massa gammalt strunt som är flera år gammalt! :)
Jaja, vi kommer återinföra så det går att ta bort gamla meddelanden. Jag gillar inte heller att ha en massa gammalt kvar där.
// Staffan
#11: Kul för dem! 🥴
De har då bara en massa nytt strunt för de har inte hunnit få några riktiga meddelanden…
Stort tack till Johan!
Nu går det att ta bort allt onödigt! Tack!
På meddelandesajten finns rutor som går att bocka i, bredvid inkommna meddelanden. Men det händer inget när man bockar i dem. Vad är tanken?
……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
Hemsida: www.astromantra.se/

När du kryssar i en eller flera checkboxar så dyker det upp en tabort-knapp längst ned under meddelandena.
#15: Konstigt att jag inte såg det, tack för svar! 😄
……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
Hemsida: www.astromantra.se/
#16: Kan trösta dig med att jag inte heller såg det först. Fick leta ett tag innan jag hittade tabort-knappen. 😊
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker
Helt super att det finns nu iallafall!
Bra att det kommit tillbaka.
"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen