* SUPPORT * iFokus

* SUPPORT *

Etikettövrigt
Läst 108 ggr
[Månglädje]
14

Alltså jag måste bara säga

Fantastiskt jobbat av er i fokus med nya versionen för här upptäcker man den ena efter den andra funktionen som vi så väl behöver och har saknat så som den enkla upp till toppen knappen nu är den här och tänk som ni jobbar på för oss medlemmar för att allt ska fungera så bra som möjligt för oss det om något är värt många eloger och mer därtill 😎

Jag tycker att ni som är så negativa till nya i fokus tar en titt på vad som faktiskt är bra OCH att ni ger det tid innan ni dömer för allt fler funktioner kommer i takt med att i fokus hinner med så ha tålamod och slå inte ner för dom gör sitt absolut bästa och yttersta för att vi alla ska trivas och att det ska fungera 😎

DesK
4

Väl talat och jag instämmer till fullo! 😊

/Désirée

Karmatarerskanise
4

Håller helt och hållet med 🤘

Herveaux
8

#0: Stämmer in i kören jag också! 💐🎉

Passar också på att kärleksbomba alla medlemmar som hjälper till att hitta och rapportera in fel och buggar, hjälper andra att komma på fötter i det nya och knåpar ihop diverse guider och lathundar. Underbart att se! ❤️

// Harley

Sabah
3

Jag ansluter också! Hurra-ropen skallar! 🎉

💖🧡💛💚💙💜

Carmarino
4

Börjar så sakteliga vänja mig, och jag tror också det blir bra när alla buggarna är fixade. 👍🙂

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker

Maria
5

Det är mycket jag inte fattar ännu men det är säkert bara en tidsfråga.
Jag hurrar också😄

/Maria