Länkar öppnas i dubbla flikar
Skapade länkar och 'lexikonlänkar' öppnas i TVÅ flikar vid vanligt klick. Om man högerklickar länken (öppna i ny flik) så öppnas EN flik.
Detta verkar inte påverka vanliga menyer.
……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
Hemsida: www.astromantra.se/
#1: Förstår inte svaret riktigt? 😖
……………………………………
Oj, förlåt, jag försökte återskapa problemet. Det lyckades jag inte med men jag hittade ett annat fel så jag glömde bort vad jag höll på med.
Det har varit så sedan testversionen har jag för mig.
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker
Nu öppnas dom inte dubbelt längre, men dom öppnas fortfarande i ny flik.
Mvh // Johan
#7: Tack för det. Uppskattar att de öppnas i en ny flik - och att även länkar inom sajterna gör det. 👍
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker
#7: Tusen tack! Även om det inte var ett jätteproblem så var det ändå lite frustrerande. Bra jobbat! 👍☀️
……………………………………