* SUPPORT * iFokus

* SUPPORT *

Läst 151 ggr
JRSN
0

Länkar öppnas i dubbla flikar

Skapade länkar och 'lexikonlänkar' öppnas i TVÅ flikar vid vanligt klick. Om man högerklickar länken (öppna i ny flik) så öppnas EN flik.

Detta verkar inte påverka vanliga menyer.

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

Niklas
0

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

JRSN
0

#1: Förstår inte svaret riktigt? 😖

……………………………………

Niklas
0

Oj, förlåt, jag försökte återskapa problemet. Det lyckades jag inte med men jag hittade ett annat fel så jag glömde bort vad jag höll på med.

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

annia1
0

Niklas När det gäller ordet Sajtvärd så öppnas den länken externt i egen flik när jag vänsterklickar, men det borde öppna i samma.

Så även om jag inte får det som JRSN får så är det ju fel. Och som det verkar är det så med lexikonlänkar, andra länkar inom iFokus öppnas i samma.

.

Carmarino
1

Det har varit så sedan testversionen har jag för mig.

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker

Denna kommentar har tagits bort.
johan
1

Nu öppnas dom inte dubbelt längre, men dom öppnas fortfarande i ny flik.

Mvh // Johan

Amandla
0

Ordet Sajtvärd öppnas i ny flik men jag får meddelandet "Sidan finns inte (404).

Tillägg: jag såg att ordet Sajtvärd inte längre får prickar under sig så jag kollade i lexikonet, gissar att någon tagit bort det därifrån.

• Redigerat 2020-09-11 11:56 av Amandla
Carmarino
0

#7: Tack för det. Uppskattar att de öppnas i en ny flik - och att även länkar inom sajterna gör det. 👍

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker

JRSN
0

#7: Tusen tack! Även om det inte var ett jätteproblem så var det ändå lite frustrerande. Bra jobbat! 👍☀️

……………………………………