* SUPPORT * iFokus

* SUPPORT *

Etikettmeddelanden
Läst 164 ggr
Woodland
3

Hur tar man bort meddelanden?

Som rubriken säger, hur tar man bort meddelanden?

Med vänlig hälsning,

Woodland - Sajtvärd på Jesus i Fokus.

Herveaux
3

#0: Funktionen finns inte idag men står på "kommer-så snart-vi-hinner"-listan iFokus-killarna har.

// Harley

Vixxen
1

#1 Gör det?
Frågade samma sak tidigare och fick då till svar typ att det var en onödig funktion.

Herveaux
2

#2: Jag fick för mig att jag läste någonstans att de först tyckte det men eftersom den är så efterfrågad så har de tänkt om.

…kanske inte att de själva tycker att funktionen är onödig, men att den funktionen ska komma tillbaka.

// Harley

Vixxen
0

#3 Det är möjligt…

Woodland
0

#1 Tack för infon!

Med vänlig hälsning,

Woodland - Sajtvärd på Jesus i Fokus.

Niklas
5

#2, #3: Jag ser inte poängen med att ta bort inlägg, men jag har inget emot att andra ändå vill göra det. Därför kommer det nog tillbaka så småningom. 🙂

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

Tarotstollan
2

Det är inte roligt att komma in på meddelanden och läsa en massa klagomål,
gamla inlägg från folk som inte är medlemmar längre osv.
Hann ju rensa lite innan uppdateringen men inte allt.

Hoppas att den knappen kommer snart! 👍

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Amandla
0

#6: Är man Sajtvärd så kan det bli ganska många skickade välkomstmeddelanden till nya medlemmar, de ser inte jag något behov av att spara. Vissa svarar på dem vilket iofs är trevligt, men det hela gör ju att viktigare meddelanden försvinner i mängden.

Niklas
0

#8: Jag har många gånger använt de skickade välkomstmeddelandena för att se när någon blev medlem eller hur många medlemmar som tillkommit under en viss tid. Det kostar mig ingenting att behålla allt och det stör mig inte att det finns där.

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

Amandla
2

#9: Ok, då tycker vi olika 🙃 Det är väl som med så mycket annat, man vill ha möjlighet att göra egna val.